نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازیگر سریال Mad Men به جمع بازیگران سریال Watchmen اضافه شد

شبکه HBO از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل اول سریال Watchmen خبر داده است.

ماه مرداد امسال بود که پس از ساخت و نمایش قسمت آزمایشی (پایلوت) برای مدیران شبکه، شبکه HBO رسما دستور ساخت فصل اول سریال Watchmen (واچمن) را صادر کرد. از ماه گذشته نیز فیلمبرداری و تولید این سریال با انتشار تصویری رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل اول سریال Watchmen تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جیمز ولک، بازیگر سریال‌هایی چون سریال Zoo (باغ وحش)، سریال Mad Men (مد من)، سریال The Crazy Ones و Tell Me a Story، به جمع بازیگران سریال واچمن اضافه شده است. هنوز اطلاعات زیادی از نقش او در این سریال منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که او قرار است در چند قسمت این سریال به ایفای نقش بپردازد، اما گفته می‌شود که ولک احتمالا نقش سناتور جوان اکلاهما را بر عهده دارد.

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات سریال Watchmen در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که شروع داستان سریال براساس کامیک آن است و در ادامه شاهد ارائه و استفاده از عناصر و داستان‌های جدید در آن خواهیم بود. در این سریال قرار است شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز باشیم. اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کامیک Watchmen، نوشته آلن مور که یک مجموعه کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر شد.

فصل اول سریال Watchmen در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده