نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

کینگ کونگ در فیلم Godzilla vs Kong ظاهر متفاوتی دارد

طبق تصویری که آدام وینگارد، کارگردان فیلم Godzilla vs Kong، منتشر کرده، کینگ کونگ در این فیلم ظاهر متفاوتی خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) منتشر شده است. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، کارگردانی این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی MonsterVerse را بر عهده دارد و او به‌تازگی تصویری را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است که این تصویر از ظاهر جدید شخصیت کینگ کونگ خبر می‌دهد. در این تصویر سر کینگ کونگ روی یک تابلوی هشدار دیده می‌شود. سر کینگ کونگ نسبت به اولین حضور این شخصیت در فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) کمی تفاوت دارد که طبق گفته وینگارد، ظاهر او قرار است در فیلم Godzilla vs Kong جذاب‌تر از اولین حضورش باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Godzilla vs Kong

پیش از این تصویر، وینگارد تصویری از استوری‌برد فیلم Godzilla vs Kong را منتشر کرد که به شخصیت گودزیلا اشاره می‌کند. این تصویر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما وینگارد تایید کرد که پس از پشت سر گذاشتن بیش از یک سال از مراحل پیش از تولید فیلم، فیلمبرداری و تولید این فیلم از این هفته آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Godzilla vs Kong

الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون و فرانسیس مک دورمند، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، از جمله بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) هستند که برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم باز خواهند گشت. 

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده