نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 و نام آن رسما تایید شد

کمپانی فاکس قرن بیستم رسما نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 را تایید و نام رسمی این فیلم را اعلام کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد تا فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را بار دیگر اکران کند، اما این‌بار به‌جای اکران درجه سنی بزرگسال (R)، این فیلم قرار است با درجه سنی PG-13 به‌روی پرده‌های سینما بازگردد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نسخه PG-13 دنباله فیلم Deadpool (ددپول) رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این نسخه از فیلم قرار است با نام Once Upon A Deadpool (روزی روزگاری یک ددپول) اکران شود و این اثر، یک فیلم برای ایام کریسمس خواهد بود. پیش از این نیز رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در توییتر به این نسخه از فیلم اشاره کرده بود. در این تصویر، ددپول که کلاه بابانوئل را بر سر دارد، در حال خواندن کتاب داستان برای یک بیمار بزرگسال در بیمارستان است.

Once Upon A Deadpool

در این تصویر شاهد حضور فرد سویج، بازیگر فیلم The Princess Bride (عروس شاهزاده) هستیم که ددپول به‌جای پدر بزرگ شخصیت او در این فیلم که پیتر فالک در فیلم اصلی نقش آن را بر عهده داشت، در حال خواندن کتاب داستان است. در واقع نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 قرار است جای فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) را در طول کریسمس پر کند که اکران آن تا تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) عقب افتاده است که این تاریخ همزمان با سال نوی کشور چین نیز خواهد بود. از طرفی اکران فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) تا تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) تاخیر خورده است تا به نوعی فیلم‌های جدید فاکس قرن بیستم در زمان بهتری برای عملکرد بهتر در گیشه اکران شوند.

همچنین نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 قرار است حاوی تصاویر جدید و متفاوتی نسبت به نسخه اصلی فیلم باشد که فضای آن به یک فیلم ابرقهرمانی دوستانه-خانوادگی توصیف شده است. ددلاین اشاره می‌کند که صحنه‌های رینولدز و سویج در فیلم Once Upon A Deadpool تنها در یک روز فیلمبرداری شده است و در حال حاضر جزئیات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست، اما فاکس قرن بیستم در نظر دارد تا یک نسخه جذاب از فیلم را به مخاطبان در ایام کریسمس ارائه دهد. همچنین قرار است از هر بلیتی که برای این فیلم فروخته می‌شود، یک دلار به موسسه مبارزه با سرطان اهدا شود و دلیل موافقت رینولدز با این نسخه نیز همین موضوع عنوان شده است.

فیلم Once Upon A Deadpool قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۱ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده