نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اکران فیلم Alita: Battle Angel تاخیر خورد

کمپانی فاکس قرن بیستم بار دیگر اکران فیلم Alita: Battle Angel را عقب انداخت و این فیلم دیگر قرار نیست در سال ۲۰۱۸ اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اکران فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) را بار دیگر عقب انداخته است. این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون با حدود دو ماه تاخیر قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Alita: Battle Angel در واقع قرار است به‌جای فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) در این تاریخ اکران شود که اکران آن تا تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) عقب افتاده است. همچنین نسخه PG-13 و بدون عنوان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) هم قرار است به‌جای فیلم Alita: Battle Angel در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد که فاکس قرن بیستم به موفقیت تجاری فیلم Alita: Battle Angel در برابر فیلم‌هایی چون فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد)، در گیشه اطمینان نداشته است و این تاخیر احتمالا باعث می‌شود تا اعتماد به عملکرد این فیلم که اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است، در گیشه افزایش پیدا کند. همچنین فیلمبرداری دوباره فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) طولانی‌تر از انتظار شده است و همین موضوع باعث طولانی‌تر شدن مراحل پس از آن تولید این فیلم می‌شود که احتمالا باعث شده تا فاکس قرن بیستم تغییراتی را در اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کند.

فیلم Alita: Battle Angel در تاریخ اکران جدید خود باید با فیلم Happy Death Day 2U (روز مرگت مبارک ۲) در گیشه رقابت کند. رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده