نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

جیمی لی کرتیس به جمع بازیگران فیلم Knives Out اضافه شد

جیمی لی کرتیس تبدیل به جدیدترین بازیگری شد که به جمع بازیگران فیلم Knives Out به کارگردانی رایان جانسون اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر بزرگ دیگری در فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) تایید و اعلام شده است. جیمی لی کرتیس که به‌تازگی برای بازی دوباره در نقش لوری استرود در فیلم Halloween (هالووین) بازگشته و این فیلم اکرانش را با رکوردشکنی آغاز کرده است، حال به جمع یک فیلم پر ستاره و مورد انتظار اضافه شده است. طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، کرتیس به جمع بازیگران فیلم Knives Out اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. علاوه بر کرتیس، دنیل کریگ، کریس ایوانز، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس و دان جانسون، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out را بر عهده دارد. علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلمنامه، جانسون به‌همراه کریگ و رام برگمن به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارند. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه آینده آغاز شود. داستان فیلم Knives Out که یک داستان اورجینال است، در مورد یک قتل مرموز در دنیای معاصر است و کریگ قرار است نقش یک کارآگاه را بازی کند که وظیفه دارد تا معمای این قتل را حل کند. کمپانی MRC که در پشت صحنه ساخت فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) و فیلم Baby Driver (بیبی درایور) بوده است، وظیفه ساخت این پروژه را بر عهده دارد.

لی کرتیس بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم Halloween شناخته شده است. علاوه بر این، او در فیلم‌های دیگری چون فیلم A Fish Called Wanda (ماهی‌ای به نام وندا)، فیلم True Lies (دروغ‌های حقیقی) و فیلم Freaky Friday (جمعه عجیب) نیز به ایفای نقش پرداخته است. لی کرتیس همچنین ۷ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است که او موفق شده ۲ بار نیز این جایزه را دریافت کند. او برای بازی در سریال Anything but Love جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک سریال کمدی یا موزیکال و برای بازی در فیلم True Lies جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در یک فیلم کمدی یا موزیکال را دریافت کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده