نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

فیلم هالووین رکورد افتتاحیه مجموعه‌اش را شکست

فیلم Halloween در سه روز نخست اکرانش توانست طبق انتظارات و پیش بینی‌ها رکورد افتتاحیه مجموعه فیلم هالووین را بشکند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Halloween اکرانش را با یک رکورد شکنی آغاز کرده است. این فیلم اسلشر و ترسناک مورد انتظار موفق شد تا در سه روز نخست اکرانش ۷۷.۵ میلیون دلار فروش کند تا ضمن کنار زدن فیلم Venom (ونوم) و فیلم A Star is Born (ستاره ای متولد شده است) و تبدیل شدن به صدرنشین این هفته گیشه، رکورد افتتاحیه مجموعه فیلم هالووین را بشکند. همچنین پس از فیلم It (آن) محصول سال ۲۰۱۷ با افتتاحیه ۱۵۳ میلیون دلاری، فیلم Halloween توانست دومین افتتاحیه برتر فیلم‌های ترسناک با درجه سنی بزرگسال (R) را نیز به نام خود ثبت کند.

علاوه بر این، فیلم Halloween تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه هالووین در آمریکای شمالی و سراسر جهان نیز شده است. این فیلم ۱۴.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است تا مجموع فروش آن در اولین آخر هفته اکرانش به ۹۱.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کند. پیش از این، این رکورد به فیلم Halloween محصول سال ۲۰۰۷ به کارگردانی راب زامبی تعلق داشت که توانسته بود نه تنها رکورد افتتاحیه این مجموعه را بشکند، بلکه به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه نیز تبدیل شود. بودجه ساخت جدیدترین قسمت فیلم Halloween تنها ۱۰ میلیون دلار بوده است و این موفقیت قطعا باعث خواهد شد تا کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس به ساخت دنباله آن چراغ سبز نشان دهند.

فیلم هالووین دنباله مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن لوری استرود قرار است ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر در برابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار بگیرد و با او مقابله کند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده گوردون گرین بوده است و جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده