نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده گرفت

برادران وارنر تایید کرد که جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده گرفته و ممکن است او کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) را بر عهده گرفته است. در ابتدا وب‌سایت io9 اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) هستند و همچنین او ممکن است کارگردانی این فیلم را هم بر عهده بگیرد. این وب‌سایت در ادامه اضافه کرد که حضور گان ممکن است باعث تغییر بازیگران یا حتی شخصیت‌های فیلم این مجموعه از دنیای دی سی (DC) شود و گان در واقع قرار است از نگاه خود فیلمنامه فیلم جدید این مجموعه را بنویسد.

Suicide Squad

تابستان امسال بود که پس از انتشار دوباره توییت‌های قدیمی جیمز گان، والت دیزنی تصمیم گرفت که او را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کند و حال او تصمیم گرفته تا فعالیتش را در یک مجموعه دیگر و خارج از دنیای سینمایی مارول ادامه دهد. در ادامه سخنگوی برادران وارنر در مصاحبه‌ای کوتاه با وب‌سایت GameSpot رسما تایید کرد که جیمز گان وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی فیلم Suicide Squad را بر عهده گرفته است. بدین ترتیب این خبر دیگر یک گمانه زنی نیست و او رسما وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. با این حال، هنوز مشخص نیست که جیمز گان به‌عنوان کارگردان در این پروژه حضور خواهد داشت یا خیر، اما طبق گزارش جدید، ممکن است دی‌سی و برادران وارنر از گزینه متفاوت‌تری برای کارگردانی دنباله فیلم Suicide Squad استفاده کند.

سال گذشته بود که اعلام شد گاوین اوکانر، کارگردان آثاری مانند فیلم Warrior (مبارز) و فیلم The Accountant (حسابدار)، که کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 را بر عهده گرفته است و حتی ماه گذشته اعلام شد که نوشتن فیلمنامه آن به پایان رسیده است. با این حال، طبق خبرهای جدید او پس از عقب افتادن ساخت این فیلم و ارجحیت داشتن فیلم‌هایی مثل فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری)، از ادامه همکاری با برادران وارنر ناامید شده است و بدین ترتیب با توجه به حضور گان، او ظاهرا دیگر در این پروژه حضور نخواهد داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده