نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

نگارش فیلمنامه Suicide Squad 2 به پایان رسید

تاد استاشویچ، یکی از نویسندگان فیلم Suicide Squad 2 (جوخهٔ انتحار ۲)، خبر از اتمام نگارش نسخهٔ اولیه فیلمنامهٔ این فیلم ابرقهرمانی داد.

تاد استاشویچ، یکی از نویسندگان فیلم Suicide Squad 2 (جوخهٔ انتحار ۲) که نگارش فیلمنامه را با همراهی دیوید بار کتز و گاوین اوکانر، کارگردان این فیلم انجام می‌دادند، اعلام کرد که نگارش نسخهٔ اولیه فیلمنامه به پایان رسیده است. وی به این موضوع نیز اشاره داشت که نمی‌تواند اطلاعات بیشتری از فیلم دوم بدهد و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که فیلم Suicide Squad 2، داستانی هیجان‌انگیز خواهد داشت و به جزئيات زندگی شخصیت‌های اصلی داستان توجه ویژه‌ای شده است. همچنین گفتنی است که اطلاعاتی از جزئیات داستانی فیلم دوم نیز منتشر نشده است.

تاد استاشویچ در دو قسمت سریال پیش‌درآمد Gotham (گاتهام) حضور داشت و ایفاگر نقش شخصیت ریچارد سیونیس بود و در همان زمان در برنامهٔ Popcorn Talk’s DC Movie News  اعلام کرده بود که عشق و علاقهٔ زیادی به دنیای دی‌سی دارد. وی در رابطه با همکاری گاوین اوکانر چنین گفت:

سابقهٔ همکاری با گاوین اوکانر که کارگردان فیلم Suicide Squad 2 است را در فیلم Jane Got a Gun (جین یک اسلحه دارد) داشته‌ام و در آنجا او کارگردان و من بازیگر بودم. از همان زمان رابطهٔ دوستانه و بسیار خوبی با یکدیگر داشته‌ایم و بعد هم که صحبت از همکاری در پروژهٔ جدید شد و در موردش حرف زدیم و گاوین اکانر عشق و علاقهٔ فراوان من به دنیای دی‌سی را تحسین و ستایش کرد و مرا بازیگر/نویسندهٔ فیلمنامه خواند. کارگردان فیلم The Accountant (حسابدار) نظر من را در رابطه با پروژهٔ جدید جویا شد و در انتها با کمپانی برادران وارنر به توافق رسید و قرار شد دنبالهٔ فیلم ابتدایی را بسازد و مارگو رابی بار دیگر در نقش شخصیت هارلی کوئین و ویل اسمیت در نقش شخصیت دِدشات در این فیلم حضور داشته باشند. گاوین اوکانر متوجه شده بود که چه علاقه‌ای قلبی زیادی به پروژه دارم و این ژانر را درک می‌کنم و همین موارد سبب شد که من هم در نگارش فیلمنامهٔ Suicide Squad 2 مشارکت داشته باشم.

Todd Stashwick

وی در ادامه راجع به همکاری سه‌نفره خودش، دیوید بار کتز و گاوین اوکانر چنین گفت:

بعد نوبت به بررسی کردن دقیق و بالا و پایین کردن ایده‌ها رسید... نویسندهٔ سومی هم بود؛ دیوید بار کتز. هر سه نفر روی نگارش فیلمنامه کار می‌کردیم و همکاری نزدیکی داشتیم و هر زمانی که ایده‌ها را دقیق می‌سنجیدیم و موبه‌مو بررسی می‌کردیم، گاوین اکانر می‌گفت این یک تیم است و این همان چیزی است که من می‌خواهم.

تاد استاشویچ خود را از طرفداران دی‌سی می‌داند و بین دنیای دی‌سی و مارول، به سمت دنیای دی‌سی کشش دارد و دلیل این موضوع هم به سابقه‌اش در دنیای دی‌سی مربوط می‌شود. وی در این رابطه چنین توضیح داد:

گاوین اوکانر متوجه شده بود که چه علاقه‌ای قلبی زیادی به پروژه دارم و این ژانر را درک می‌کنم و همین موارد سبب شد که من هم در نگارش فیلمنامهٔ Suicide Squad 2 مشارکت داشته باشم

این‌ها شخصیت‌هایی هستند که مطالعهٔ زیادی در مورد آن‌ها داشته‌ام و این‌ها فیلم‌هایی هستند که مرا سر ذوق می‌آورند. فیلم‌های مارول را دوست دارم، اما فرصت دعوت‌شدن به پروژه‌ای که علاقهٔ فراوانی به آن داشتم (دی‌سی)، از آن مواردی بود که همیشه در فکرش بودم و آرزویش را داشتم.  

بودجهٔ ساخت Suicide Squad حدود ۱۷۵ میلیون دلار بود و این فیلم در گیشه فروشی ۷۴۶ میلیون دلاری داشت. همان‌طور که می‌دانید نویسنده و کارگردان فیلم ابتدایی، یعنی دیوید آیر، در دنباله این فیلم نقشی نخواهد داشت و کمپانی برادران وارنر، گاوین اوکانر، کارگردان فیلم‌هایی همچون Pride and Glory (غرور و افتخار)، Warrior (مبارز) و Jane Got a Gun را به‌صورت رسمی برای نویسندگی و کارگردانی قسمت دوم فیلم Suicide Squad انتخاب کرده است. طبق اخبار پیش‌تر منتشرشده، مراحل تولید قسمت دوم فیلم فانتزی و علمی تخیلی Suicide Squad قرار بود از پاییز امسال آغاز شود و تاریخ اکران این فیلم سال ۲۰۱۹ باشد که البته در حال حاضر تنها نگارش نسخهٔ اولیه فیلمنامه به پایان رسیده است. در قسمت اول فیلم Suicide Squad بازیگران مطرحی حضور داشتند که از بین آن‌ها می‌توان به نام‌هایی چون ویل اسمیت، مارگو رابی، جرد لتو، ویلا دیویس، جی کورتنی، جی هرناندز، اسکات ایستوود و جوئل کینامان اشاره کرد.

گفتنی است کمپانی برادران وارنر هنوز تاریخ اکران فیلم Suicide Squad 2 را اعلام نکرده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده