نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

اولین پوستر رسمی فیلم Pet Sematary منتشر شد؛ تریلر اصلی فردا

کمپانی پارامونت پیکچرز به‌تازگی اولین پوستر رسمی فیلم Pet Sematary را منتشر و اعلام کرده است که اولین تریلر این فیلم فردا منتشر می‌شود.

مدتی پیش اولین تصاویر رسمی بازسازی فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی این فیلم ترسناک مورد انتظار منتشر شده است. در این پوستر دکتر لوییس کرید با بازی جیسون کلارک دیده می‌شود که یک بیل در دست خود دارد و در زیر او قبرستان نزدیک خانه‌اش دیده می‌شود. همچنین روی پوستر عبارت Sometimes Dead is Better دیده می‌شود که در واقع اشاره‌ای به زنده شدن مردگان در فیلم Pet Sematary دارد. علاوه بر این، کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم Pet Sematary را که اقتباسی از رمانی ترسناک به همین نام اثر استفن کینگ است، فردا منتشر خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

 Pet Sematary Poster

جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال، امی سیمتز در نقش ریچل کرید، هوگو لووی به‌همراه لاووا هر دو در نقش گیج کرید و جتی لارنس در نقش الی کرید، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pet Sematary حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کوین کولش و دنیس ویدمایر که بیشتر برای کارگردانی فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) و فیلم Absence (فقدان) شناخته شده‌اند، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ، بر عهده داشته‌اند. پیش از این، در سال ۱۹۸۹ فیلم Pet Sematary تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته بود.

فیلم Pet Sematary داستان پزشکی به نام لوییس کرید را روایت می‌کند که به واسطه‌ی شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه مین گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه، جاده‌ی کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا می‌شوند و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فیلم Pet Sematary قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده