نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

اولین تصاویر از بازسازی فیلم Pet Sematary منتشر شد

اولین تصاویر از بازسازی فیلم ترسناک و مورد انتظار Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) کمپانی پارامونت پیکچرز، منتشر شد.

از رمان «قبرستان حیوانات خانگی»، نوشتهٔ استفن کینگ، نویسندهٔ آمریکایی معروف آثار ترسناک، همواره به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین آثار این نویسنده یاد می‌شود و داستان آن سرگذشت پزشکی به نام لوییس کرید را روایت می‌کند که به واسطه‌ٔ شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه «مین» گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه، جاده‌ٔ کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا می‌شوند و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فیلم ابتدایی Pet Sematary در سال ۱۹۸۹ اکران شد و کارگردانی آن فیلم را ماری لمبرت بر عهده داشت. نسخهٔ اصلی نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و نمرات متوسطی را دریافت کرد و در گیشه نیز عملکردی معمولی داشت و با بودجهٔ ساخت ۱۱ میلیون دلاری، حدود ۵۷ میلیون دلار فروش داشت. دنیس کرازبی، میکو هاجس، دیل میدکیف، فرد وین و شخص استفن کینگ در آن فیلم ابتدایی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

حال به لطف گزارش سایت اینترتینمنت ویکلی، اولین تصاویر از بازسازی فیلم Pet Sematary منتشر شده است و بازیگران اصلی این فیلم را در تصاویر مشاهده می‌کنید:

Pet Sematary

Pet Sematary

Pet Sematary

Pet Sematary

Pet Sematary

Pet Sematary

Pet Sematary

گفتنی است فیلمبرداری فیلم بازسازی Pet Sematary تقریباً از پنج ماه پیش آغاز شده بود و چیزی به پایان مراحل فیلمبرداری این فیلم و شروع مراحل پس‌تولید باقی نمانده است. جیسون کلارک در نقش دکتر لوییس کرید، جان لیسگو در نقش جاد کرندال و امی سیمتز در نقش ریچل کرید، از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند و هوگو لووی و جتی لارنس نیز نقش‌هایی را در فیلم جدید کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) بر عهده دارند. مت گرینبرگ و دیوید کایگانیچ نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Pet Sematary در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۸) اکران شود، اما شرکت پارامونت پیکچرز مدتی پیش از تغییر تاریخ اکران این فیلم خبر داد. فیلم Pet Sematary قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده