// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

نتفلیکس حق پخش بین المللی سریال Titans را دریافت کرد

شبکه Netflix طی یک قرارداد توانست حق پخش بین المللی و خارج از آمریکا مجموعه تلویزیونی Titans را از کمپانی برادران وارنر دریافت کند. با زومجی همراه باشید.

شبکه Netflix طی قرارداد اخیرش با کمپانی برادران توانست حق پخش بین المللی و خارج از مرزهای آمریکا سریال لایو اکشن Titans (تایتان ها) را به‌دست بیاورد. این لایو اکشن اولین مجموعه‌ای است که برای پلتفرم استریم خصوصی کمپانی دی سی تدارک دیده شده است. حال با نزدیک شدن به زمان موعود انتشار این سریال شبکه نتفلیکس وظیفه یافته است که تدارکات پخش این اثر را بیرون از مرز‌های آمریکا فراهم کند. لازم به ذکر است که استریم سریال تایتان‌ها با پلتفرم خصوصی دی سی در آمریکا و همچنین چین به دلیل در دسترس نبودن شبکه نتفلیکس در این کشور آغاز خواهد شد.

این قرارداد همانند مجوز‌های همکاری گذشته نتفلیکس با دیگر کمپانی‌های ارائه دهنده محتوا‌‌‌‌‌ است که از نمونه‌های مشابه می‌توان به قرارداد همکاری با شبکه CBS برای حق دسترسی کامل استریم خارجی و بین المللی سریال Star Trek :Discovery و به مجوز مشارکت این شبکه با برادران وارنر برای سریال Black Lightning اشاره کرد.

titans

با این که حدودا دو هفته تا پخش رسمی این لایو اکشن فاصله داریم (تا روز ۲۰ مهر) در این آخر هفته مراسم کامیک کان شهر نیویورک قرار است میزبان نمایش اولین قسمت از این لایو اکشن برای اولین بار در کنار جلسه پرسش و پاسخ بین طرفداران و بازیگران و تهیه کنندگان اجرایی در پنل مخصوص این مجموعه باشد.

این سریال در ۱۱ قسمت برای اولین فصل تدارک دیده شده است که آنا دیوپ در نقش استار فایر، برنتون توایتز در نقش دیک گریسون، تیگان کرافت در نقش ریون، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی، آلن ریچسون در نقش هاوک، لیندزی گورت در نقش کارگاه ایمی رهرباخ، کران والترز در نقش جیسون تاد و کانر لزلی در نقش واندر گرل از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفا نقش می کنند .


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده