نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

استقبال بسیار گسترده از اولین تریلر فیلم Captain Marvel

مارول از استقبال گسترده مردم و طرفداران از اولین تریلر فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون، خبر داده است. 

سه شنبه این هفته بود که مارول استودیو اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول آمار تعداد تماشای این تریلر را در ۲۴ ساعت نخست انتشار به اشتراک گذاشت. در این تریلر شاهد تصاویر رسمی بسیاری از اتفاقات این فیلم مورد انتظار بودیم و علاوه بر نمایش گذشته و منشا داستانی کارول دانورز و چندین مورد جالب دیگر، در طول آن به فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) نیز اشاره شد. حال مارول با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود آمار تماشای این تریلر در ۲۴ نخست انتشارش را منتشر کرده است. مارول اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Captain Marvel بیش از ۱۰۹ میلیون بار در ۲۴ ساعت نخست انتشارش تماشا شده است. این آمار شامل تماشا در یوتیوب، توییتر، فیسبوک و غیره می‌شود.

Captain Marvel

این آمار بسیار بیشتر از آمار اولین تریلر فیلم Black Panther (بلک پنتر) است که در ۲۴ ساعت نخست انتشارش بیش از ۸۹ میلیون بار تماشا شده بود. همچنین این تریلر پس از اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War با ۲۳۰ میلیون بار تماشا، تریلر دوم این فیلم با ۱۷۹ میلیون بار تماشا و اولین تریلر فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) با ۱۳۶ میلیون بار تماشا، در رتبه چهارم فهرست پر بیننده‌ترین تریلرهای دنیای سینمایی مارول قرار دارد. در رتبه پنجم این فهرست نیز تریلر دوم فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) با ۹۵ میلیون بار تماشا در ۲۴ ساعت نخست انتشارش قرار دارد. همچنین اولین تریلر فیلم Captain Marvel تنها ۳ میلیون کمتر از تریلر نهایی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) تماشا شده است.

به نظر می‌رسد که باید منتظر یک افتتاحیه بزرگ برای فیلم Captain Marvel باشیم و ممکن است این فیلم بتواند در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کند که شروع بسیار موفقی برای آن خواهد بود. فیلم کاپیتان مارول با بودجه‌ای معادل ۱۵۵ میلیون دلار تولید شده است. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده