نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵

اولین تریلر فیلم Captain Marvel منتشر شد

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، امروز اولین تریلر فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شده است. همانطور که اوایل این هفته وعده داده شده بود، مارول استودیو اولین تریلر این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ را در حاشیه برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) شبکه ABC که با نام GMA نیز شناخته می‌شود، منتشر کرد. در این تریلر شاهد تصاویر بسیاری از این فیلم بودیم که در ابتدای آن شاهد سقوط کارول دانورز در زمین هستیم که ظاهرا این اتفاق در اواسط فیلم رخ خواهد داد. در اولین تریلر فیلم Captain Marvel نشان داده می‌شود که کارول دانورز که ظاهرا از کودکی دارای قدرت و توانایی‌هایی بوده، پس از اینکه قدرت‌هایش را به‌دست می‌آورد به فضا و سیاره کری (Kree) می‌رود و به ارتش Starforce (استارفورس) خواهد پیوست و تمامی خاطرات، خانواده و دوستانش روی زمین را فراموش می‌کند که ظاهرا توسط ارتش کری او شستشوی مغزی خواهد شد. در این تریلر شاهد نسخه جوان‌تر نیک فیوری و فیل کولسن نیز هستیم که ظاهرا نیک فیوری نقش پر رنگی را در اتفاقات فیلم Captain Marvel خواهد داشت. با توجه به این تریلر به نظر می‌رسد که فیلم کاپیتان مارول قرار نیست یک داستان منشا مرسوم ابرقهرمانی را روایت کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین با توجه به این تریلر به نظر می‌رسد که از فیلم‌های اکشن دهه ۹۰ میلادی برای خلق صحنه‌های اکشن فیلم کاپیتان مارول الهام گرفته شده است. علاوه بر این، مارول اولین پوستر رسمی فیلم Captain Marvel را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Captain Marvel Poster

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده