نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

ابراز علاقه دوباره دیو باتیستا به بازی در نقش مارکوس فینیکس در فیلم Gears of War

دیو باتیستا بار دیگر به بازی در نقش مارکوس فینیکس در فیلم Gears of War ابراز علاقه کرده است.

دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر در دنیای سینمایی مارول، روزهای بسیار پر حاشیه‌ای را سپری می‌کند. پس از اخراج جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) توسط والت دیزنی، این بازیگر شروع به انتقادت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و مصاحبه‌های خود از تصمیم دیزنی کرده و حتی تهدید به بازی نکردن در این فیلم کرده است. مهر سال ۹۵ بود که کمپانی مایکروسافت ساخت فیلم Gears of War (چرخ‌دنده‌های جنگ) را رسما تایید و اعلام کرد که وظیفه ساخت و انتشار این فیلم بر عهده کمپانی یونیورسال خواهد بود.
Gears of War 4

سال گذشته، شین سالرنو، نویسنده فیلم Armageddon (آرماگدون)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Gears of War استخدام شد و از آن زمان خبرهای بیشتری در رابطه با این پروژه منتشر نشده است. با این حال،‌ باتیستا همواره از علاقه خود به مجموعه بازی Gears of War گفته و حتی در خرداد امسال او به بازی در این فیلم ابراز علاقه کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باتیستا بار دیگر برای بازی در فیلم Gears of War ابراز علاقه کرده است. او اخیرا در برنامه واکنش و جواب به سوالات طرفداران وب‌سایت IGN شرکت کرده و در طول برنامه یکی از کاربران این وب‌سایت گفت که این مرد را در فیلم Gears of War قرار دهید.

باتیستا که پیش از این گفته بود که رویای او بازی در نقش مارکوس فینیکس است، از این پیغام بسیار خوشحال شد و گفت که سرنوشت او بازی در فیلم Gears of War است. با اینکه این صحبت باتیستا به معنای تایید حضورش در این فیلم نیست، اما ممکن است سرانجام او به آرزوی خود برسد و در این فیلم نقشی داشته باشد. جان دیماجیو صداپیشگی شخصیت مارکوس فینیکس را در مجموعه بازی Gears of War بر عهده دارد. در نمایشگاه E3 2018 و در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت، بازی Gears 5 برای انتشار در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان و کامپیوتر  تایید شد که در این بازی بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت محبوب مارکوس فینیکس نیز خواهیم بود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده