نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴

علاقه دیو باتیستا به حضور در اقتباس سینمایی Gears of War

دیو باتیستا، بازیگر نقش شخصیت درکس در مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، علاقه‌مند به حضور در اقتباس سینمایی بازی Gears of War است.

دیو باتیستا، هنرپیشهٔ کنونی سینمای هالیوود، در برنامهٔ پرسش‌ و پاسخ با طرفداران سایت گیم‌اسپات که از طریق توییتر برگزار می‌شود، حضور پیدا کرد و به سؤالات طرفداران در مورد فیلم‌های آینده و همچنین فیلم مورد انتظار Hotel Artemis (هتل آرتمیس)، پاسخ داد. وی همچنین بیان کرد که آرزو دارد نقش شخصیت مارکوس فینیکس را در اقتباس سینمایی بازی Gears of War  یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، ایفا کند. دیو باتیستا در فیلم‌های فانتری، اکشن و علمی تخیلی فراوانی ایفای نقش کرده است و بی‌تردید معروف‌ترین و محبوب‌ترین شخصیتی که به تصویر کشیده، شخصیت بدعنق و دوست‌داشتنی درکس در مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) است.

اولین سؤالی که از دیو باتیستا پرسیده شد این بود که ایده‌آل شغل بازیگری برای او چه می‌تواند باشد. یکی از کاربران سؤال خود را به طرز جالبی این گونه مطرح کرد که «من بسیار امیدوارم سازندگان فیلم Gears of War از شما بخواهند که نقش شخصیت مارکوس فینیکس را در اقتباس سینمایی این بازی ویدئویی ایفا کنید. دیو باتیستا در پاسخ به این کاربر چنین گفت:

چندین سال شده است که مجموعه بازی‌های Gears of War را پیگیری می‌کنم. به نظر من تصمیم‌‌گیری در این زمینه بر عهدهٔ کمپانی یونیورسال پیکچرز است. چندین بار در این کمپانی را زدم و به‌شوخی از آن‌ها خواستم که استخدامم کنند و حالا دیگر واقعاً حوصلهٔ من را ندارند (با خنده)؛ دائماً به آن‌ها زنگ می‌زنم و می‌پرسم که پروژه در چه حال است. اما جدا از شوخی، شخصیت مارکوس فینیکس، واقعاً نقشی رؤیایی برایم خواهد بود و من این نقش را می‌خواهم.

من همیشه سری Gears of War را دنبال می‌کنم؛ مارکوس فینیکس، واقعاً نقشی رؤیایی برایم خواهد بود و من این نقش را می‌خواهم 

اقتباس سینمایی Gears of War چندین سال است که در دست تولید قرار دارد و مشخص نیست این پروژه در چه وضعیتی به سر می‌برد و خبر جدیدی نیز در این رابطه منتشر نشده است. تقریباً یک سال و نیم پیش بود که راد فرگوسن، رئیس استودیو کوالیشن، به‌صورت رسمی ساخت فیلم Gears of War را تأیید و اعلام کرد. این فیلم قرار است با همکاری مشترک کمپانی مایکروسافت و یونیورسال ساخته و منتشر شود. در سال ۲۰۰۷، نیو لاین سینما (New Line Cinema) حقوق ساخت فیلمی بر اساس بازی Gears of War را به‌دست آورد و پس از آن نویسنده و تهیه‌کنندگانی را برای این پروژه استخدام کرد؛ با این حال، توسعه و ساخت فیلم با مشکلات متعددی همراه بود و ادامه پیدا نکرد. در هر صورت یونیورسال با انتخاب شین سالرنو برای نگارش فیلمنامهٔ این اقتباس سینمایی، تولید این فیلم را رسماً آغاز کرده است. شین سالرنو نگارش فیلمنامهٔ آثاری چون Shaft (شفت) و Armageddon (آرماگدون) را بر عهده داشته است و در فیلم Avatar (آواتار) جیمز کامرون نیز عضو تیم نویسندگان بوده است.

Dave-Bautista

دیو باتیستا در فیلم جنایی و هیجانی Hotel Artemis (هتل آرتمیس) نقش شخصیت اورست را بر عهده خواهد داشت و در این فیلم با بزرگانی همچون جودی فاستر و جف گلدبلوم همبازی خواهد بود. دیو باتیستا در مورد شخصیت اورست چنین گفت که این شخصیت گذشتهٔ سرشار از خشونت و پرآشوبی داشته است. وی نقش خود را در فیلم Hotel Artemis چنین توضیح داد:

این شخصیت، زاده و محصول محیط زندگی خود است، ولی این شخصیتی که دارد آن چیزی نیست که می‌خواهد باشد. اورست در واقع می‌خواهد به مردم کمک کند، می‌خواهد به مردم کمک کند و به همین دلیل از جایگاهی والا در مراقبت‌های درمانی پیشرفته، برخوردار است.

خب این بخش از حرف‌های دیو باتیستا به تریلر فیلم اشاره دارد که در آنجا ایدی کارت این شخصیت را می‌بینیم و وی با افتخار اعلام می‌کند که چنین شغلی دارد. باتیستا با علاقه و هیجان زیادی از نقش خود در این فیلم سخن می‌گفت و آن طور که به نظر می‌رسد، بسیار از نقش جدید خود راضی است. گفتنی است فیلم Hotel Artemis دو روز دیگر روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

آخرین نقش‌آفرینی دیو باتیستا روی پردهٔ سینما، مربوط به فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) دنیای سینمایی مارول می‌شود. وی نقش خود را در مجموعهٔ نگهبانان کهکشان را در این فیلم تکرار کرد. این فیلم تا این لحظه به فروش فوق‌العاده ۱.۹۶۷ میلیارد دلاری رسیده است. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زوئی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیشیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو، پل راد، مایکل جیمز شاو (صداپیشه)، کری کن (صداپیشه)، تری نوتری (صداپیشه) و تام وان لالر (صداپیشه)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده