نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

ساخت فیلم Gears of War رسما تایید شد

راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، ساخت فیلمی براساس بازی Gears of War را تایید کرد.

در حاشیه لایواستریم اختصاصی بازی Gears of War 4، شب گذشته راد فرگوسن، رییس استودیو کوالیشن، به طور رسمی ساخت فیلم چرخ دنده‌های جنگ (Gears of War) را تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است با همکاری مشترک کمپانی مایکروسافت و یونیورسال ساخته و منتشر شود. در حال حاضر، جزئیات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است، فرگوسن اذعان کرد که هنوز خیلی زود است اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارند و آن‌ها هنوز آماده معرفی و تایید کارگردان یا نویسنده این پروژه نیستند.

فرگوسن در ادامه اطلاعات نسبتا سطح بالایی را به اشتراک گذاشت، او صحبت‌هایی در مورد چگونگی رسیدن به این هدف کرد و اضافه کرد که لزوما داستان فیلم مشابه بازی نخواهد بود. در عوض فرگوسن گفت که آن‌ها می‌خواهند بهترین فیلم ممکن را از Gears of War تولید کنند تا این که وفادارترین نسخه به بازی آن باشد. در ماه جولای (مرداد)، فرگوسن از احتمال ساخت فیلم Gears of War خبر داده بود و در مورد آن صحبت کرده بود. او در رابطه با ساخت فیلمی براساس بازی Gears of War گفت:

چیزهایی در حال اجرا هستند که من نمی‌توانم امروز در موردشان صحبت کنم، اما احتمالاً به زودی در مورد آنها صحبت خواهم کرد. من در مورد اتفاقاتی که در آینده رخ خواهند داد بسیار هیجان زده هستم.

این اولین بار نیست که ایده‌ای برای ساخت فیلم Gears of War مطرح می‌شود. در سال ۲۰۰۷، نیو لاین سینما حقوق ساخت فیلمی براساس بازی Gears of War را بدست آورد و پس از آن نویسنده و تهیه کنندگانی را برای این پروژه استخدام کرد. با این حال، توسعه و ساخت فیلم با مشکلات متعددی همراه بود و تا به امروز وضعیت این فیلم نامشخص باقی مانده است. در اواخر سال ۲۰۱۲، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم Gears of War قرار است دوباره احیا شود، اما پس از آن دیگر خبری از ساخت این فیلم منتشر نشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده