نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

فیلم Terminator 6 کمی زودتر اکران می شود

شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ اکران جدید فیلم Terminator 6 را اعلام کرد که طبق آن، این فیلم کمی زودتر اکران خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶) قرار است کمی زودتر از زمان اعلام شده اکران شود. کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد که این فیلم که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است یک هفته زودتر و در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود. در واقع قسمت جدید فیلم Terminator (ترمیناتور) قرار است در این تاریخ به‌جای فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) به‌روی پرده‌ برود که اکران آن یک هفته جلو افتاده است. ریبوت فیلم Terminator در زمان اکران نام متفاوتی خواهد داشت و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر مادرید در کشور اسپانیا ادامه دارد.

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کارگردانی ریبوت فیلم ترمیناتور بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود. جیمز کامرون که کارگردانی دو قسمت اول فیلم Terminator را بر عهده داشته، به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در قسمت جدید این مجموعه بازگشته است. دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی، جاش فریدمن و بیلی ری، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

قسمت جدید فیلم Terminator قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملا نادیده گرفته خواهد شد و اتفاقات این فیلم‌ها در خط داستانی قسمت جدید حذف می‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده