نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

پوستر جدید فیلم Bumblebee منتشر شد

شرکت پارامونت پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Bumblebee (بامبل بی) را منتشر کرده است.

خرداد ماه امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Bumblebee با بازی هیلی استاینفلد را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در پوستر جدید قسمت فرعی فیلم Transformers (تبدیل شوندگان)، تنها شاهد حضور چارلی واتسون با بازی هیلی استاینفلد، به‌همراه بامبل بی هستیم. این تصویر اشاره‌ای به رابطه نزدیک این دو شخصیت و مکان اتفاقات فیلم دارد. برای طراحی این پوستر جالب از پوسترهای انیمیشن The Iron Giant (غول آهنی) الهام گرفته شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Bumblebee Poster

اتفاقات فیلم Bumblebee قرار است در دهه ۸۰ میلادی و در یک شهر کوچک ساحلی در ایالت کالیفرنیا جریان داشته باشد. علاوه بر بامبل‌بی، تاکنون حضور دو تبدیل شونده یا ربات منفی و شرور دیگر به‌نام‌های شاتر (Shatter) با صداپیشگی آنجلا باست و  دراپ‌کیک (Dropkick) با صداپیشگی جاستین ثرو، در این فیلم تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، گروه Decepticons دارای یک عضو دیگر در فیلم Bumblebee نیز خواهد بود که هنوز هویت این ربات فاش نشده است؛ طبق اولین تریلر این فیلم، عضو سوم این گروه احتمالا شخصیت شرور و منفی استاراسکریم (Starscream) خواهد بود.

فیلم Bumblebee به کارگردانی تراویس نایت، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده