نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

حضور سه بازیگر جدید در فصل چهارم سریال The Man in the High Castle تایید شد

شبکه آمازون از حضور سه بازیگر جدید در فصل چهارم سریال The Man in the High Castle خبر داد.

ماه گذشته بود که در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند) برای فصل چهارم تمدید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور سه بازیگر جدید در فصل چهارم این سریال تایید و اعلام شده است. شبکه آمازون اعلام کرد که فرانسس ترنر، بازیگر سریال The Gifted (استعداد)، برای بازی در نقش اصلی و محوری، به جمع بازیگران فصل چهارم این سریال اضافه شده است. علاوه بر ترنر، کله بنت، بازیگر سریال Homeland (میهن) و ریچ تینگ، بازیگر سریال NCIS: Los Angeles (ان‌سی‌آی‌اس: لس آنجلس)، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل چهارم سریال The Man in the High Castle اضافه شده‌اند.

ترنر قرار است نقش شخصیتی به‌نام بل مالوری را در فصل چهارم سریال The Man in the High Castle بازی کند که طبق توصیف منتشر شده، او یک دختر است که از یک اردوگاه آلمان نازی در مناطق تحت سلطه ژاپن فرار کرده است. پس از آن، مالوری با شخصیت الیجا با بازی بنت ملاقات می‌کند که یک ملی‌گرای سیاه پوست است. بل و الیجا بخشی از گروه BCR می‌شوند که این گروه، یک جنبش برای آزادی آفریقایی-آمریکایی‌ها است. تینگ نیز نقش کاپیتان لیجیما را بازی خواهد کرد که یک کارآگاه جوان کوشا و جاه طلب است که رابطه نزدیکی با قائم مقام کمپیتای و کیدو دارد.

آمازون هنوز زمان انتشار فصل چهارم سریال The Man in the High Castle را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این سریال از اواخر امسال و پیش از انتشار فصل سوم آن، آغاز شود. الکسا داوالس، روفس سوئل، جیسون اومارا، روپرت اوانس، جوئل دی لا فونته، دی‌جی کوالز، کری هیرویوکی تاگاوا، لوک کلینتانک، بلا هیتکوت، کلوم کیت رنی و برنان بران، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال The Man in the High Castle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فیلیپ کی. دیک است.

ماه گذشته، آمازون با انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle اعلام کرد که فصل سوم این سریال در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) منتشر خواهد شد. فصل سوم این سریال مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده