نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳

انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle؛ تمدید سریال برای فصل چهارم

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان، آمازون اولین تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle را منتشر و این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ انتشار فصل سوم سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند) تایید و اعلام شده است. در جریان پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، آمازون با انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle اعلام کرد که فصل سوم این سریال در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) منتشر خواهد شد. فصل سوم این سریال مانند دو فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است. در اولین تریلر فصل سوم سریال The Man in the High Castle شاهد ادامه اتفاقات پس از پایان فصل دوم سریال هستیم که جولیانا با بازی الکسا داوالس، راز دنیاهای موازی را کشف می‌کند و جان اسمیت با بازی روفس سوئل، در آلمان نازی به قدرت می‌رسد. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل سوم این سریال هستیم که گروه مقاومت با جولیانا قدرت تازه‌ای می‌گیرد و در مقابل جان اسمیت نیز راز دنیاهای موازی را کشف می‌کند و حال به نظر می‌رسد که می‌خواهد از آن برای شکست دشمنان خود استفاده کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر شاهد شعار «جنگیدن برای دنیایی که می‌خواهید یا خیزش مقاومت» هستیم. همچنین آمازون از تمدید سریال The Man in the High Castle برای فصل چهارم خبر داد. با اینکه فاصله انتشار فصل دوم تا سوم بسیار طولانی شده است، اما به نظر می‌رسد که کیفیت فصل سوم کاملا مورد تایید این شبکه بوده که تنها چند ماه پیش از انتشار آن، این سریال را برای یک فصل دیگر تمدید کردند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل چهارم این سریال در دسترس نیست. همچنین اولین پوستر فصل سوم سریال The Man in the High Castle نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Man in the High Castle Poster

علاوه بر این، جیسون اومارا، بازیگر سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Man in the High Castle اضافه شده و قرار است نقش شخصیت وایت پرایس، که یکی از شخصیت‌های اصلی فصل سوم اصلی سریال است، را بازی کند. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر فیلیپ کی. دیک است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده