نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

ابراز تمایل هنری کویل به ایفای نقش گرالت در سریال The Witcher

هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن، اخیرا ابراز تمایل کرده تا نقش گرالت را در سریال The Witcher شبکه نتفلیکس ایفا کند. 

هنری کویل بازیگری است که او را بیشتر با ایفای نقش سوپرمن در فیلم‌هایی چون Man of Steel و Justice League می‌شناسیم. کویل اخیرا در فیلم Mission: Impossible – Fallout هم ایفای نقش کرده است. این بازیگر محبوب از قضا علاقه زیادی هم به بازی‌های ویدیویی دارد و از طرفداران بازی‌هایی چون Skyrim یا World of Warcraft است. جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۳، زمانی که زک اسنایدر به هنری کویل زنگ زده بود تا خبر پذیرفته شدنش برای ایفای نقش سوپرمن را به او بدهد، کویل به دلیل اینکه مشغول تجربه World of Warcraft بود، تماس این کارگردان را رد کرده بود!

اما جدا از این مسائل، در جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، هنری کویل در برنامه‌ای با محوریت فیلم Mission: Impossible – Fallout مصاحبه‌ای با سایت IGN داشته است. در بخشی از این مصاحبه، از هنری کویل در مورد بازی‌ای که این روز‌ها تجربه می‌کند سوال شد که وی گفت:

اخیرا بازی The Witcher 3 را تجربه و تمام کردم. این بازی در یک کلام واقعا عالی است. 

در ادامه و در پی علاقه کویل به بازی ویچر، نماینده آی‌جی‌ان از وی سوال کرد که آیا دوست دارد در سریال ویچر شبکه نتفلیکس ایفای نقش کند یا خیر که وی گفت:

صد درصد! بدون شک [ایفای نقش گرالت در این سریال] برای من اتفاقی عالی خواهد بود. من حتی اخیرا خواندن کتاب‌های ویچر را هم شروع کرده‌ام که آن‌ها هم واقعا عالی هستند و قطعا ارزش خواندن را دارند. 

هنری کویل در حالی برای ایفای نقش در سریال The Witcher ابراز تمایل کرده که چندی پیش اعلام شد این سریال تا سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد. نتفلیکس لورن هیسریچ را به عنوان شورانر این سریال انتخاب کرده است و نویسندگان آن هم قبلا سابقه کار روی سریال‌هایی مثل Jessica Jones و The Tick را داشته‌اند. Netflix همچنین چندی پیش اعلام کرد که کار نوشتن فیلم‌نامه قسمت آزمایشی این سریال به پایان رسیده است. شما همچنین می‌توانید لیستی از بازیگرانی را که پتانسیل خوبی برای ایفای یکی از نقش‌های این سریال دارند، در زومجی بخوانید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده