نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

حضور دوباره اما تامپسون در مجموعه Men In Black

اما تامپسون، بازیگر نقش شخصیت مأمور O در فیلم Men in Black III (مردان سیاه‌پوش ۳)، بار دیگر نقش خود را در ریبوت/اسپین آف مجموعهٔ Men in Black، تکرار خواهد کرد.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، اما تامپسون، بازیگر و فیلمنامه‌نویس مطرح بریتانیایی که سابقه حضور در قسمت سوم مجموعهٔ Men in Black (مردان سیاه‌پوش) را داشته است، قرارداد حضور در فیلم ریبوت/اسپین آف مجموعهٔ Men in Black را امضأ کرده است. اما تامپسون در فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures)، با بازیگران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، یعنی کریس همسورث و تسا تامپسون همبازی خواهد بود. اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، کارگردانی پروژهٔ جدید کمپانی سونی پیکچرز را بر عهده دارد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهدهٔ آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود. یادآوری می‌کنیم که در حال حاضر ریبوت/اسپین آف مجموعهٔ Men in Black عنوان رسمی ندارد.

سایت Omega Underground اطلاعات اولیهٔ داستان فیلم ریبوت/اسپین آف مجموعهٔ Men in Black کمپانی سونی پیکچرز را چندی پیش منتشر کرده بود. اگرچه پیش‌تر اعلام شده است که داستان فیلم جدید بزرگ‌تر و جهانی‌تر خواهد بود، اما حضور دوبارهٔ اما تامپسون، کاملاً مشخص و تأییدکنندهٔ این موضوع است که فیلم جدید با سه فیلم پیشین این مجموعه در ارتباط خواهد بود و نمی‌توان آن را کاملاً ریبوت دانست. همچنین چندی پیش حضور ریف اسپال، دیگر بازیگر بریتانیایی، در این فیلم ریبوت/اسپین آف مجموعهٔ Men in Black تأیید شد. گفتنی است فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) رسماً آغاز شده است و اولین تصاویر غیررسمی آن را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

اما تامپسون از بازیگران قدیمی و خوش‌نام سینمای هالیوود است که در فیلم‌های سینمایی فراوانی ایفای نقش کرده است و از مهم‌ترین آثار وی می‌توان به Henry V (هنری پنجم)، Much Ado About Nothing (هیاهوی بسیار برای هیچ)، Sense and Sensibility (عقل و احساس)، Angels in America (فرشتگان در آمریکا)، Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (هری پاتر و زندانی آزکابان)، Harry Potter and the Order of the Phoenix (هری پاتر و محفل ققنوس)، Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) و Bridget Jones's Baby (بچه بریجت جونز) اشاره داشت. اما تامپسون یک مرتبه برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن مراسم اسکار و یک مرتبه نیز برندهٔ جایزهٔ اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی برای نگارش فیلمنامهٔ فیلم Sense and Sensibility شده است. وی سه نامزدی دیگر اسکار را نیز تجربه کرده است.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خردادماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده