نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

فیلمبرداری قسمت فرعی فیلم Men In Black آغاز شد

فیلمبرداری و تولید فیلم Men In Black رسما آغاز شد که در اولین تصاویر منتشر شده، شاهد حضور کریس همسورث هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) رسما آغاز شده است. در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم که توسط وب‌‌سایت جاست‌جارد منتشر شده، تنها شاهد حضور کریس همسورث هستیم که کت و شلوار با کروات سیاه رنگ و یک پیراهن سفید رنگ بر تن دارد که در واقع لباس کار مردان سیاه پوش است. با این حال، این تصاویر اطلاعات بیشتری را به اشتراک نمی‌گذارد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همسورث در قسمت جدید فیلم Men In Black قرار است بار دیگر با تسا تامپسون هم‌بازی شود که پیش از این با یکدیگر در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) همکاری کرده بودند. علاوه بر همسورث و تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، دیگر بازیگرانی هستند که در اسپین‌آف فیلم Men In Black حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته می‌شود بازیگران بیشتری طی روزهای آینده به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد. با این حال، قرار نیست شاهد حضور ویل اسمیت یا تامی لی جونز در اسپین‌آف فیلم Men in Black باشیم و همسورث نیز قرار نیست نقش یکی از این دو شخصیت را در فیلم جدید این مجموعه بازی کند، اما فیلم جدید مجموعه مردان سیاه پوش قرار است دنیای سه‌گانه اصلی این مجموعه را گسترش بدهد.

کارگردانی اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، باشد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد، بر عهده آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود. 

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده