نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

داستان کلی فیلم بدون عنوان Men in Black مشخص شد

جزئيات داستانی اولیه از پروژه‌ٔ ریبوت/اسپین آف مجموعهٔ Men in Black کمپانی سونی پیکچرز، مشخص شد.

طبق گزارش‌های جدید، داستان کلی پیش‌تر اعلام‌شده برای پروژه‌ٔ ریبوت/اسپین‌آف مجموعهٔ Men in Black (مردان سیاه پوش) کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) تأیید و جزئیات بیشتری نیز از داستان فاش شده است.

فیلم Men in Black در تابستان سال ۱۹۹۷ با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد ۵۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Men in Black II (مردان سیاه‌پوش ۲) که دنبالهٔ فیلم اول بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و توانست ۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فروش پایین‌تر نسبت به قسمت اول، فیلم Men in Black II نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. در نهایت فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) در سال ۲۰۱۲ روی پرده رفت و با وجود مشکلاتی که در زمان فیلمبرداری برای این فیلم به‌وجود آمده بود، این فیلم موفق شد ۶۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی هر سه فیلم Men in Black بر عهده بری ساننفلد بوده است. یکی از نقاط قوت فیلم ابتدایی، روابط احساسی و شیمی بین دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی ویل اسمیت و تامی لی جونز بود؛ ویل اسمیت شخصیتی پرحرف و تازه‌کار در شکار بیگانگان بود و از آن طرف تامی لی جونز، شخصیتی کم‌حرف و موقر و کارکشته و خبره در کار خود. ساخت قسمت دوم با مشکلات زیادی همراه بود و سازندگان به سختی توانستند بازیگران اصلی را برای حضور دوباره در این مجموعه متقاعد سازند و نتیجهٔ کار هم چنگی به دل نمی‌زد. فیلم سوم مجموعهٔ مردان سیاه‌پوش، تقریباً یک دهه پس از اکران فیلم دوم، اکران شد. این فیلم نیز با مشکلات زیادی همراه بود و زمانی که وارد مراحل تولید شد، تنها یک سوم از فیلمنامه نوشته شده بود. با این حال فروش فوق‌العادهٔ این فیلم، تا حدی مشکلات زمان ساخت و همچنین نقیصه‌های فیلم را به دست فراموشی سپرد.

چهارمین فیلم کمپانی سونی از دنیای مردان سیاه‌پوش، از ماه آینده وارد مراحل تولید خواهد شد. پیش‌تر تأیید شده بود که در فیلم ریبوت/اسپین‌آف جدید، شاهد حضور بازیگران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، یعنی کریس همسورث و تسا تامپسون خواهیم بود. کارگردانی اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) باشد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم که در حال حاضر عنوان و نام رسمی ندارد، بر عهده آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود.

Men in Black

سایت Omega Underground اطلاعات اولیهٔ داستان فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز را منتشر کرده است. در این فیلم شخصیت اِم با نقش‌آفرینی تسا تامپسون در سفری ماجراجویانه در جهت آزمودن خود، به شعبهٔ لندن کمپانی MIB ملحق می‌شود. در آنجا این شخصیت با شخصیتی به نام مأمور اچ با نقش‌آفرینی کریس همسورث باید همکاری کند؛ مأمور اچ پیش‌تر برای خود اسم و رسمی داشت و گویا دیگر همچون سابق معروف نیست. این دو شخصیت درگیر قتلی مرموز می‌شوند و مجبورند به سراسر جهان سفر کنند.

دو شخصیت اِم با نقش‌آفرینی تسا تامپسون و مأمور اچ با نقش‌آفرینی کریس همسورث درگیر قتلی مرموز می‌شوند و مجبورند به سراسر جهان سفر کنند

در اطلاعات پیش‌تر منتشرشده از داستان و اتفاقات قسمت جدید فیلم Men In Black اعلام شده بود این فیلم قرار است بسیار گسترده‌تر از فیلم‌های گذشته باشد و تمرکز آن تنها روی دو شخصیت نخواهد بود. همچنین اتفاقات آن در بیشتر سطح دنیا جریان خواهد داشت و خب اطلاعات قدیمی با جزئیات داستانی جدید همخوانی دارد. بیشتر اتفاقات اسپین‌آف فیلم Men In Black قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و این فیلم دارای سه شخصیت اصلی که شامل ترکیبی از یک شخصیت سفیدپوست، یک زن سیاه‌پوست و یک مرد مسن می‌شود، خواهد بود. همچنین اعلام شده بود فیلم جدید مجموعهٔ مردان سیاه‌پوش، نوعی جدید از بیگانگان را به تصویر خواهد کشید و هنوز اطلاعاتی از ویژگی‌های بیگانگان جدید، منتشر نشده است.

اسپین‌آف فیلم Men In Black قرار نیست یک ریبوت کامل باشد و در واقع سونی پیکچرز می‌خواهد همان کاری را که یونیورسال (Universal) با فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) انجام داد، در این فیلم انجام دهد. در فیلم جدید مردان سیاه‌پوش قرار نیست شاهد حضور و بازگشت تامی لی جونز و ویل اسمیت، ستارگان و بازیگران سه فیلم اول باشیم؛ البته خبرهای به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شاید تامی لی جونز، نقشی افتخاری در فیلم جدید داشته باشد.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خردادماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده