نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

جرمی آیرونز برای بازی در نقش اصلی به جمع بازیگران سریال Watchmen پیوست

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، جرمی آیرونز برای بازی در یک نقش اصلی و مرموز به جمع بازیگران سریال Watchmen اضافه شده است.

ماه گذشته بود که شبکه HBO فهرست اولیه و رسمی بازیگران سریال Watchmen (واچمن) را منتشر کرد. رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس و اندرو هاوارد، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این سریال تایید و اعلام شده است. همچنین از ماه گذشته فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Watchmen آغاز و اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال نیز منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال واچمن اعلام شد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده،‌ جرمی آیرونز، بازیگر بریتانیایی برنده جایزه اسکار برای فیلم Reversal of Fortune (برگشتن بخت)، برای بازی در نقش اصلی و مرموز به جمع بازیگران سریال Watchmen اضافه شده است.

در حال حاضر جزئیات زیادی از نقش آیرونز در سریال Watchmen در دسترس نیست و تنها طبق توصیفی کوتاهی که از نقش آیرونز در سریال منتشر شده، می‌دانیم او قرار است نقش یک ارباب قدیمی و قدرتمند از کشور بریتانیا را در سریال واچمن بازی کند. آیرونز ممکن است نقش ادرین الکساندر وایت ملقب به آزیمندیس را در این سریال بر عهده داشته باشد، اما طبق تصاویر فاش شده از یک روزنامه در پشت صحنه فیلمبرداری سریال، حضور شخصیت ادرین وایت تایید شده که ظاهرا در ابتدای داستان سریال کشته خواهد شد و احتمال اینکه آیرونز نقش این شخصیت را بازی کند بسیار کمرنگ است.

تاکنون شبکه HBO هیچ اطلاعاتی از نقش بازیگران سریال Watchmen را منتشر نکرده است و تنها می‌دانیم که این سریال علاوه بر شخصیت‌های دنیای کمیک، دارای شخصیت‌های کاملا جدیدی نیز خواهد بود که احتمالا نقش مهم‌تری را نسبت به شخصیت‌های دنیای کمیک واچمن خواهند داشت. دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Watchmen را بر عهده دارد؛ او مدتی پیش گفت که در این سریال قرار است شاهد چهره‌های کاملا جدید باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده