نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

پیتر جکسون شایعات حضور در ساخت سریال ارباب حلقه ها را رد کرد

پیتر جکسون در مصاحبه جدید خود شایعات حضورش به‌عنوان شورانر در سریال ارباب حلقه‌ها را رد کرد؛ اما به ساخت آن کمک می‌کند.

پیتر جکسون برای کارگردانی سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) به موفقیت و شهرت بسیاری دست پیدا کرد. علاوه بر فروش بسیار موفق در گیشه، این فیلم توانست جوایز بسیاری را نیز از مراسم اسکار دریافت کند و برای ساخت این فیلم موفق شد سه جایزه اسکار به خانه ببرد. پس از آن جکسون کارگردانی سه‌گانه فیلم The Hobbit (هابیت) را بر عهده گرفت و با اینکه این فیلم‌ها نتوانستند مانند ارباب حلقه‌ها در فصل جوایز و نزد منتقدان چندان موفق شود، اما فروش خوبی را در گیشه تجربه کردند. با این حال، این مجموعه نیز مانند مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) طرفداران را به دو دسته تقسیم کردند. در ماه آبان سال گذشته بود که آمازون ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه جکسون یکی از گزینه‌های اصلی آمازون برای ساخت سریال The Lord of the Rings است. طبق شایعه دیگری که منتشر شده، تمرکز این سریال قرار است روی شخصیت آراگورن جوان باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جکسون به این شایعات پاسخ داده است. به مناسبت انتشار تریلر و اطلاعات جدید از فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی)، جکسون مصاحبه‌ای را با وب‌سایت فرانسوی AlloCiné انجام داده و او در این مصاحبه اعلام کرد که او نقشی به‌عنوان نویسنده، کارگردان و شورانر در سریال The Lord of the Rings ندارد؛ اما به ساخت آن کمک خواهد کرد. جکسون گفت:

من فکر می‌کنم حدود یک سال پیش یک مکالمه تلفنی با آمازون در مورد سریال داشتم و به نظر می‌رسید که آن‌ها اهداف و برنامه‌های خوبی برای سریال دارند و این به نظر من بسیار هیجان انگیز و جذاب است. با این حال، من نمی‌خواهم مسئولیتی در سریال داشته باشم به این دلیل که من هیچگاه تجربه حضور در یک سریال بلند مدت مانند این سریال در زندگی خود نداشته‌ام و اگر قرار باشد نقش شورانر را در سریال داشته باشم، تصمیم عاقلانه‌ای نخواهد بود. آنچه که در واقع من قرار است با آن‌ها در اینجا انجام دهم این است که یک تیم خلاق برای ساخت سریال ایجاد کنیم.

Peter Jackson

 همچنین پیتر جکسون در این مصاحبه تایید کرد که قرار نیست کارگردانی فیلمی از دنیای کمیک دی سی را بر عهده داشته باشد. او گفت:

این خبر درست نیست. من هیچ صحبتی را در مورد این نداشته‌ام. من طرفدار کمیک نیستم و هرگز کمیکی را نخوانده‌ام. بنابراین من علاقه‌ای ندارم که بخشی از یک اقتباس سینمایی براساس یک کمیک باشم و این خبرها واقعیت ندارد.

با اینکه جکسون نقشی را در سریال ارباب حلقه‌ها نخواهد داشت؛ اما این خبر خوبی است که او در ایجاد تیمی که قرار است روی این سریال کار کنند، کمک خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که فیلیپا بوینس و حتی فرن والش بخشی از تیم نویسندگان یا حتی ساخت سریال The Lord of the Rings باشند. با این حال، قطعا برخی از طرفداران دنیای دی‌سی ممکن است از تکذیب حضور جکسون در فیلمی از این مجموعه ناامید شوند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده