نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰

فهرست بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 تایید شد

شرکت لاینزگیت ضمن تایید حضور بازیگران جدید، فهرست بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 را تایید و منتشر کرد.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) رسما در شهر نیویورک آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران این فیلم اکشن و مورد انتظار سال ۲۰۱۹ تایید و اعلام شده است. علاوه بر کیانو ریوز که قرار است یکبار دیگر نقش جان ویک را در قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) بازی کند، لاینزگیت در صفحه رسمی توییتر این فیلم اعلام کرد که لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون و ایان مک‌شین در نقش وینستون، برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم باز خواهند گشت. مک‌شین و ردیک برای اولین‌بار در فیلم John Wick و فیشبرن در فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌ بودند. 

علاوه بر این، بازیگران جدیدی در فیلم John Wick: Chapter 3 تایید و اعلام شده‌اند. هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک و آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، از جمله بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش این بازیگران منتشر نشده است؛ اما با توجه به نام شخصیت‌ها می‌توان انتظار شخصیت‌های جالب و متفاوتی را در فیلم داشت. چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 که پیش از این در دو قسمت قبلی فیلم جان ویک همکاری کرده بودند، بازگشته‌اند.

مدتی پیش، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لاینزگیت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد و شخصیت اصلی آن یک زن است. گفته می‌شود که در صورت موافقت کمپانی، این فیلم به اولین فیلم فرعی دنیای جان ویک تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه جان ویک با نام کانتیننتال (The Continental) برای شبکه استارز نیز در دست ساخت است. با این حال، هنوز تاریخی برای پخش سریال The Continental اعلام نشده است.

فیلم John Wick: Chapter 3 قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده