نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

فیلمبرداری فیلم John Wick: Chapter 3 آغاز شد؛ اولین تصاویر از مراحل تولید

فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 3 رسما در شهر نیویورک آغاز و اولین تصاویر آن نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 3 رسما آغاز شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر نیویورک در حال انجام است و در اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) شاهد حضور کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک هستیم. دن لاستن، فیلمبردار نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم The Shape of Water (شکل آب) فیلمبرداری این فیلم را مانند فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) بر عهده خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را که از پشت صحنه فیلم John Wick: Chapter 3 منتشر شده، مشاهده کنید:

John Wick: Chapter 3 BTS

John Wick: Chapter 3 BTS

چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 که پیش از این در دو قسمت قبلی فیلم جان ویک همکاری کرده بودند، بازگشته‌اند. در حال حاضر تنها بازگشت کیانو ریوز در فیلم تایید شده است؛ اما انتظار می‌رود که روبی رز، کامن و لارنس فیشبرن برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم بازگردند. علاوه بر این، گفته می‌شود که هیرویوکی سانادا، بازیگر فیلم The Wolverine (ولورین)، قرار است نقش شرور و منفی فیلم John Wick: Chapter 3 را بر عهده داشته باشد. طبق خلاصه داستان رسمی منتشر شده از این فیلم:

جان ویک با بازی کیانو ریوز، به دو دلیل در حال فرار کردن است؛ اولین دلیل این است که یک جایزه جهانی ۱۴ میلیون دلاری برای شکار او گذاشته شده است و همچنین در دومین دلیل، او با گرفتن یک زندگی در هتل کانتیننتال، یک قانون مهم را شکسته است. قربانی او یکی از اعضای رده بالا بوده است که دستور قتل جان ویک را صادر کرده بود. جان به‌سرعت باید اعدام شود؛ اما ویلسون که مدیر هتل کانتیننتال است، به او یک فرصت یک ساعته پیش از باطل شدن عضویتش می‌دهد که این باطل شدن عضویت شامل ممنوعیت برای همکاری با تمام سرویس‌ها و حذف شدن او از فهرست اعضای تمام سرویس‌ها می‌شود. حال جان به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای از تمامی مهارت‌ها و توانایی‌هایی که دارد، باید برای جنگیدن و کشتن افرادی که قصد کشتن او را دارند، استفاده کند تا زنده از شهر نیویورک خارج شود.

فیلم John Wick: Chapter 3 قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده