نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

تیزر و پوستر جدید فیلم Bohemian Rhapsody منتشر شد؛ تریلر اصلی امروز

به‌تازگی پوستر و تیزر کوتاه جدیدی از فیلم بیوگرافی حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) منتشر شده که نشان می‌دهد تریلر اصلی این اثر، امروز منتشر خواهد شد.

هنوز مسیر بسیار طولانی و پر پیچ و خمی برای به اکران رسیدن اثر سینمایی و بیوگرافی گروه کوئین باقی مانده است، اما عوامل سازنده‌ی این اثر نه‌تنها راه خود را به خوبی پیدا کرده‌اند، بلکه با سبک و روش خود کاری می‌کنند که طرفداران در این مسیر خسته نشوند و تا پایان، این هیجان خود را به همراه داشته باشند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی پوستر و تیزر کوتاهی از فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) منتشر شده که نشان می‌دهد ما امروز می‌توانیم شاهد انتشار تریلر اصلی و بلند آن باشیم. در انتهای همین متن شما می‌توانید این پوستر و تیزر منتشر شده را تماشا یا دانلود کنید.

فیلم حماسه کولی یک اثر سینمایی و بیوگرافی محسوب می‌شود که حول محور گروه محبوب کوئین می‌چرخد؛ اثری که قرار است از خود گروه، موسیقی آنها و خواننده اصلی خارق‌العاده این گروه یعنی فردی مرکوری تجلیل کند. فردی مرکوری در طی زمان فعالیت خود تمامی کلیشه‌ها را از بین برد و موارد قراردادی و ثابت را کنار زد تا بتواند تبدیل به یکی از محبوب‌ترین هنرمندانی که روی این کره خاکی زندگی می‌کنند، بشود. این اثر سینمایی قرار است از طریق آهنگ‌های نمادین و به‌یادماندنی و همچنین صدای انقلابی آنها، پیچ و خم‌های غیرقابل کنترل سبک زندگی فردی مرکوری که از درون در حال از بین رفتن بود و اتحاد درخشان دوباره‌ی آنها در غروب مراسم لایو اید (Live Aid)، داستان رشد درخشان و زودگذر این بند موسیقی را به تصویر بکشد. در مراسم لایو اید، خود فرد مرکوری در معرض بیماری‌ای قرار گرفته بود که زندگی او را تهدید می‌کرد، اما با این اوصاف او تیم را هدایت کرد. آنها در این مراسم اجرا کردند و این اجرای آنها، تبدیل به یکی بزرگ‌ترین و بهترین اجراهای تاریخ موسیقی راک شد. در همین حین، ما در این فیلم شاهد این موضوع خواهیم بود که اعضای این تیم موسیقی، همیشه برای یکدیگر بیشتر از اعضای یک خانواده بودند. آنها مدام تلاش می‌کردند که الهام‌بخش افراد مختلفی از جمله طرفداران، رویاپردازان و تمامی علاقمندان موسیقی باشند. جالب است بدانید که این الهام‌بخشی تا به همین امروز هم ادامه داشته است.

کارگردانی این اثر بیوگرافیکی کمپانی فاکس قرن بیستم بر عهده دکستر فلچر است که چندی پیش جایگزین برایان سینگر شد. فلچر بیشتر برای کارگردانی فیلم Eddie the Eagle (ادی ایگل) شناخته شده است. علاوه بر این، فلچر کارگردانی فیلم Sunshine on Leith و فیلم Wild Bill را نیز بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار یعنی آنتونی مک‌کارتن، نویسنده فیلم The Theory of Everything (نظریه همه چیز) است. رامی ملک در نقش فردی مرکوری، بن هاردی در نقش راجر تیلور، جوزف مازلو در نقش جان دیکن، گویلیم لی در نقش برایان می، لوسی بوینتون در نقش مری آستین، آلن لیچ در نقش پل پرنتر، آرون مک‌کاسکر در نقش جیم هاتن، آیدان گیلن در نقش جان رید، تام هولندر در نقش جیم بیچ و مایک مایرز در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bohemian Rhapsody حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Bohemian Rhapsody قرار است در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.

فیلم Bohemian Rhapsody

دانلود از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده