نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

تصاویر جدید فصل سوم سریال Preacher شخصیت جودی را نشان می‌دهد

اخیرا تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Preacher منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت جودی با بازی جرمی چایلدز است.

ماه آبان سال گذشته بود که شبکه AMC سریال Preacher (پریچر) را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از ماه بهمن سال گذشته در نیو اورلئان رسما آغاز شد. ماه گذشته، شبکه AMC تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال پریچر را تایید و اعلام کرد. پخش فصل سوم سریال Preacher از روز یکشنبه، ۲۴ ژوئن امسال (۳ تیر) آغاز خواهد شد. برخلاف فصل دوم، فصل سوم سریال پریچر مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وب‌سایت کولیدر تصاویر جدیدی از فصل سوم این سریال را منتشر کرده است.

تمرکز این تصاویر روی شخصیت جودی با بازی جرمی چایلدز است و طبق توصیف این شخصیت در کمیک و سریال، جودی بسیار بزرگ، ترسناک و خطرناک است. او فرمان‌های Gran’ma را اجرا می‌کند و تنها کسی است که جسی نتوانسته است او را شکست دهد. هیچکس دوست ندارد که با او روبه‌رو شود و کسی نیست که او را شکست دهد. علاوه بر این، در یکی از این تصاویر شاهد بازگشت تولیپ اهیر با بازی روث نگا نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Preacher Season 3

Preacher Season 3

Preacher Season 3

دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل سوم سریال Preacher باز خواهند گشت. پیپ تورنس، جولی آن امری، مالکوم برت، ایان کالتی و گراهام مک‌تاویش، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم این سریال باز می‌گردند. کار ساخت و تولید فصل سوم سریال Preacher، مانند دو فصل اول بر عهده سث روگن و اوان گلدبرگ بوده است. تی باکلی در نقش مادربزرگ (Gran’ma)، کالین کانینگهام در نقش TC، جرمی چایلدز در نقش جودی، لیز مک‌گیور در نقش کریستینا و جانی کوین در نقش آلفادر دآرونیک، از جمله بازیگران جدید فصل سوم این سریال هستند. آدام کراسدل و پرما کروز دیگر بازیگران جدید فصل سوم سریال Preacher هستند که نقش آن‌ها تاکنون اعلام نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده