نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۵

بازیگر سریال The Blacklist به جمع بازیگران فصل سوم سریال Preacher اضافه شد

شبکه AMC از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل سوم سریال پریچر (Preacher) خبر داد.

ماه آبان امسال بود که شبکه AMC سریال Preacher را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از ماه گذشته در نیو اورلئان رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل سوم سریال Preacher تایید و اعلام شده است. شبکه AMC اعلام کرد که جانی کوین به جمع بازیگران فصل سوم این سریال اضافه شده و قرار است نقش آلفادر دآرونیک را بازی کند. در دنیای کامیک Preacher، آلفادر دآرونیک از بیماری چاقی مفرط رنج می‌برد و ظاهری ترسناک دارد و بسیار قدرتمند است. او همچنین ۱۱۲امین نفر از اعضای Allfather of the Grail است.

جانی کوین بیشتر برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌های چون سریال The Blacklist (فهرست سیاه)، سریال Alcatraz (آلکاتراز)، فیلم The Hangover Part III (خماری: قسمت سوم)، فیلم Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات) و فیلم African Gothic، شناخته شده است. دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل سوم سریال Preacher باز خواهند گشت. کار ساخت و تولید فصل سوم سریال Preacher، مانند دو فصل اول بر عهده سث روگن و اوان گلدبرگ خواهد بود. 

پیش از این، شبکه AMC حضور بازیگران جدید دیگری در فصل سوم سریال Preacher را تایید و اعلام کرده بود. بتی باکلی در نقش مادربزرگ (Gran’ma)، کالین کانینگهام در نقش TC، جرمی چایلدز در نقش جودی و لیز مک‌گیور در نقش کریستینا، از جمله بازیگران جدید فصل سوم این سریال هستند. فصل اول سریال Preacher در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۶ پخش شد، اما فصل دوم این سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده است. انتظار می‌رود که فصل سوم سریال Preacher نیز در ۱۳ قسمت تولید شود و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه AMC به روی آنتن برود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده