نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

سریال Preacher برای فصل سوم تمدید شد

شبکه AMC سرانجام رسما اعلام کرد که سریال واعظ (Preacher) برای فصل سوم تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سث روگن با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود تایید و اعلام کرد که سریال Preacher رسما برای فصل سوم تمدید شده است. اواخر ماه شهریور، پخش فصل دوم سریال Preacher از شبکه AMC به پایان رسید، اما تاکنون این سریال برای فصل سوم تمدید نشده بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که فصل سوم این سریال قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸ از شبکه AMC منتشر شود. همچنین این تصویر بازگشت سه شخصیت اصلی سریال به نام‌های جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر را در فصل سوم سریال Preacher نیز تایید می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Preacher Season 3

در فصل اول سریال Preacher مشاهده کردیم که جنسیس جسی کاستر را تسخیر می‌کند و به او قدرت بسیاری می‌دهد تا بتواند مردم را به کلیسا دعوت کند، اما او از قدرتش سو استفاده می‌کند و باعث اتفاقات جبران‌ناپذیری می‌شود. در فصل دوم سریال Preacher مشاهده کردیم که جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر شهر انویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کردند و وارد یک سفر جاده‌ای و خطرناک شدند. در ادامه این سه شخصیت به شهر نیواورلئان سفر کردند و پس از مشاهده اتفاقات مختلف و تماشای مبارزه این سه نفر با ماموران جهنم و بهشت، شاهد ملاقات جسی کاستر با هر استار بودیم.

دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل سوم سریال Preacher باز خواهند گشت. کار ساخت و تولید فصل سوم سریال Preacher، مانند دو فصل اول بر عهده سث روگن و اوان گلدبرگ خواهد بود. فصل اول سریال Preacher در ۱۰ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۶ پخش شد، اما فصل دوم این سریال در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده است. انتظار می‌رود که فصل سوم سریال Preacher نیز در ۱۳ قسمت تولید شود و از شبکه AMC به روی آنتن برود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده