نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

بازیگر سریال Haters Back Off در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارد

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن فرانچسکا رآله به جمع بازیگران فصل سوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در فصل سوم سریال Stranger Things تایید و اعلام شده است. شبکه نت‌ فلیکس اعلام کرد که فرانچسکا رآله، بازیگر سریال Haters Back Off و فیلم تلویزیونی Paradise by the Dashboard Light، به جمع بازیگران فصل سوم این سریال محبوب اضافه شده است. رآله قرار است نقش شخصیتی به‌نام هدر را در چند قسمت از فصل سوم سریال Stranger Things بازی کند که طبق توصیف این شخصیت، او یک نجات غریق محبوب در استخر جامع شهر هاوکینز است. جزئیات بیشتری از نقش رآله در این سریال منتشر نشده است؛ اما طبق اطلاعات فاش‌شده، او نقش کلیدی مهمی را در اتفاقات رمزآلود و تاریک فصل جدید سریال Stranger Things دارد.

ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آذر سال گذشته، شبکه نتفلیکس سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. مانند دو فصل گذشته، کار ساخت فصل سوم این سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. از اوایل این ماه، فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things آغاز شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده