نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

نام فیلم جدید کارگردان Get Out مشخص شد

جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out، با انتشار پوستری رسما از نام و فهرست بازیگران فیلم جدیدش رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام فیلم جدید جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، به‌طور رسمی معرفی شده است. پیل با انتشار پوستری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که فیلم جدیدش Us (ما) نام دارد که طبق توصیف این پوستر، قرار است شاهد یک کابوس جدید از ذهن جردن پیل باشیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Us Movie Poster

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس و وینستون دوک، از جمله بازیگرانی هستند که مذاکرات نهایی خود برای حضور در فیلم Us را آغاز کرده‌اند. جردن پیل کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت و این فیلم توسط بلوم هاوس تولید و توسط یونیورسال پیکچرز منتشر خواهد شد. فیلم Us برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود به‌زودی فیلمبرداری و تولید فیلم Us آغاز شود.

پیل بیشتر برای کارگردانی فیلم Get Out شناخته شده است که برای نوشتن فیلمنامه این فیلم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده و بدین ترتیب او به اولین سیاه پوستی تبدیل شد که موفق به دریافت این جایزه شده است. پیش از این پیل گفته بود که می‌خواهد در مجموع لحن فیلم Get Out را در اثر بعدی خود حفظ کند؛ اما در نظر دارد تا فیلمی متفاوت‌تری را نسبت به فیلم قبلی خود تولید و منتشر کند.این در حالی است که پیل به ساخت دنباله فیلم Get Out نیز ابراز علاقه کرده و گفته است که هنوز داستان‌های بیشتری برای گفتن در دنیای فیلم وجود دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده