نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴

تصویر غیررسمی جدیدی از شخصیت هاوک و داو در سریال Titans منتشر شد

طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده، سریال لایو اکشن تایتان‌ها (Titans) قرار است در طی سال جاری منتشر شود؛ حال یک تصویر غیررسمی جدید از دو شخصیت هاوک و داو منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی تصویر غیررسمی جدیدی از دو شخصیت هاوک و داو که در سریال لایو اکشن Titans (تایتان‌ها) حضور دارند، منتشر شده است. نقش دو شخصیت اصلی داستان این سریال یعنی هاوک و داو، به ترتیب قرار است توسط آلن ریچسون و مینکا کلی ایفا شوند. در این تصویر جدید منتشر شده، ما شاهد این هستیم که این دو بازیگر، در لباس کامل نقش‌هایی که به آنها محول شده قرار دارند. زمانی که از فاصله‌ای نزدیک این لباس‌ها را مشاهده می‌کنیم، به زیبایی و جذابیت آنها پی می‌بریم.

خلاصه نسبتا کوتاهی که از سریال تایتان‌ها منتشر شده، به شرح زیر است:

سریال تایتان‌ها داستان گروهی از جوانان را حکایت می‌کند که خیلی زود به قدرت‌های فوق‌العاده خود دست می‌یابند و می‌توان گفت که خیلی زود به دنیای ابرقهرمانان اضافه می‌شوند. این شخصیت‌ها قبلا هر کدام در هر گوشه‌ای از دنیای کتاب‌های کامیک DC در داستان‌های مختلف آورده شده‌اند. در این سریال که یک گردهمایی از قهرمانان است، دیک گریسون از درون سایه‌ها ظاهر می‌شود و قرار است که نقش رهبر این گروه قهرمانان تقریبا تازه‌کار و نترس را بر عهده بگیرد. این تیم علاوه بر خود دیک گریسون، شامل ریون، استارفایر و خیلی شخصیت‌های دیگر است.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون ملقب به رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون (Raven)، آلن ریچسون در نقش هنک هال ملقب به هاوک، مینکا کلی در نقش داون گرنجر ملقب به داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر ملقب به رئیس (The Chief)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار ملقب به الستی-گرل، جیک میشلز در نقش کلیف استیل ملقب به رباتمن، دوین مورفی در نقش نگاتیو من، برونو بیشیر و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Titans تایید و اعلام شده است.

این سریال قهرمانی قرار است توسط جف جانز، گرگ برلانتی و آکیوا گلدزمن تهیه و تولید شود. اعضای این تیم سه نفره درست همان افرادی هستند که در دنیای دی سی شبکه The CW فعالیت کرده و سریال‌های این شبکه را تهیه کنندگی می‌کنند. آکیوا گلدزمن فیلمنامه سریال Titans را نوشته است. براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود که این سریال در طی سال جاری به روی آنتن برود. این مجموعه، اولین سریالی است که قرار است به طور رسمی بر روی سرویس استریم اختصاصی کمپانی دی سی برای مخاطبان پخش شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده