نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

کریس پرت زمان شروع فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تایید کرد

کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد، زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلمبرداری و تولید فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) تایید و اعلام شده است. کریس پرت، بازیگر نقش پیتر کوئیل ملقب به استار لرد در دنیای سینمایی مارول، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تولد پام کلمنتیئف، بازیگر نقش مانتیس، را تبریک گفت. پرت در ادامه گفت که بی‌صبرانه منتظر شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 در سال آینده میلادی و همکاری دوباره با او در این فیلم مورد انتظار است. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم احتمالا از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین می‌دانیم که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و اخیرا گان اشاره کرده که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود؛ اما مارول استودیو هنوز تاریخ اکران این فیلم را رسما تایید و اعلام نکرده است.

با این حال، طبق گفته گان اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) قرار است تاثیر زیادی را روی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 داشته باشند و احتمالا به همین منظور است که تاکنون اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده است. گان پیش از این گفته بود آدام وارلاک ممکن است در این فیلم حضور داشته باشد؛ اما هنوز حضور یا عدم حضور این شخصیت در قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy مشخص نیست. آدام وارلاک پیش از این قرار بود در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) حضور داشته باشد؛ اما از نسخه نهایی فیلمنامه حذف و تنها به آن اشاره کوتاهی شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده