نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

پوستر جدید فیلم 2 The Equalizer بازگشت دنزل واشینگتن را نشان می‌‌دهد

شرکت سونی پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم ایکوالایزر ۲ (The Equalizer 2) با بازی دنزل واشینگتن را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم 2 The Equalizer را منتشر کرده است که در این پوستر شاهد بازگشت رابرت مک کال با بازی دنزل واشینگتن، هستیم. در حال حاضر اطلاعات دیگری از این فیلم اکشن در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر شود. همچنین سونی پیکچرز اعلام کرد که طی امروز اولین تریلر فیلم The Equalizer 2 منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Equalizer 2 Poster

فیلم The Equalizer (ایکوالایزر) داستان یک سرباز و آدم کش نیروهای ویژه را روایت می‌کند که پس از جعل مرگ خود، در حال گذراندن زندگی‌اش به‌عنوان یک کارگر ساده در یک فروشگاه بزرگ در شهر بوستون است و عادت دارد پس از آن به یک رستوران کوچک برود که در آن هر شب با یک دختر جوان به‌نام تری با بازی کلویی گریس مورتس، ملاقات می‌کند. با این حال، تری یک شب توسط یکی از اعضای مافیای روسی تا سر حد مرگ کتک می‌خورد و پس از آن رابرت تصمیم به گرفتن عدالت برای تری می‌گیرد. فیلم The Equalizer که اقتباسی از یک سریال تلویزیونی است که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بود، در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

آنتوان فوکوآ که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت، برای کارگردانی فیلم 2 The Equalizer بازگشته است. پس از فیلم The Equalizer، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و Training Day (روز تعلیم)، فیلم 2 The Equalizer چهارمین همکاری فوکوآ با واشینگتن است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده ریچارد ونک، نویسنده قسمت اول، بوده است. دنزل واشینگتن، پدرو پاسکال، ملیسا لیو، بیل پولمن، سکینه جعفری و اشتون ساندرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Equalizer 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Equalizer 2 قرار است در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده