نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

جیمز مک‌ آووی و بیل هیدر به جمع بازیگران فیلم It: Chapter 2 اضافه شدند

برادران وارنر از مذاکرات نهایی با جیمز مک‌ آووی و بیل هیدر برای حضور در فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) خبر داد.

مقاله مرتبط

شرکت برادران وارنر اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری و تولید فیلم It: Chapter 2 از تابستان امسال در شهر تورنتو کانادا آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در این فیلم مورد انتظار تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما در حال انجام مذاکرات نهایی با جیمز مک‌ آووی، بازیگر فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم Split (شکاف)، و بیل هیدر، بازیگر سریال Barry (بری) برای حضور در دنباله فیلم It (آن) هستند.

Bill Hader

در صورت توافق نهایی و امضای قرارداد همکاری که ظاهرا به آن نیز بسیار نزدیک هستند، مک‌آووی قرار است نقش بزرگسالی شخصیت بیلی دنبورا و هیدر نقش بزرگسالی شخصیت ریچی توزیر را در فیلم It: Chapter 2 بازی کند. در فیلم اول، جیدن لیبرهر نقش بیلی دنبورا و فین ولفهارد نقش ریچی توزیر را بازی کرده بودند. علاوه بر این، جسیکا چستین در حال مذاکره برای بازی در نقش بورلی ماش ملقب به بو، در این فیلم است که ظاهرا به توافق نهایی و امضای قرارداد همکاری با برادران وارنر نیز دست یافته است. علاوه بر اینکه بیل اسکارشگورد قرار است بار دیگر نقش شخصیت دلقک شیطانی پنی وایز را در فیلم It: Chapter 2 بازی کند، جیدن لیبرهر، جرمی ری تیلور، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، نیز قرار است حضور کوتاهی را در این فیلم داشته باشند.

با این حال، هنوز بازگشت فین ولفهارد و سوفیا لیلیس، دیگر بازیگران اصلی فیلم It در فیلم It: Chapter 2 تایید نشده است. فیلم It در شهریور سال گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم It موفق شده کمی بیش از ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۷.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۷۲.۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. این فیلم اقتباسی از رمان It اثر استفن کینگ است.

فیلم It: Chapter 2 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده