نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

کارگردان فیلم Deadpool 2، وظیفه کارگردانی فیلم فرعی Fast and Furious را برعهده گرفت

یونیورسال پیکچرز دیوید لیچ را رسما کارگردان قسمت فرعی فیلم Fast and Furious با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام، انتخاب و معرفی کرد.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یونیورسال پیکچرز در حال مذاکره با دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، برای کارگردانی اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این فیلم رسما انتخاب و معرفی شده است. یونیورسال با انتشار تصویری در صفحه رسمی مجموعه سریع و خشمگین در توییتر اعلام کرد که با دیوید لیچ برای کارگردانی اسپین‌آف فیلم Fast and Furious به توافق رسیده و او کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. لیچ بیشتر به‌عنوان دستیار کارگردان، طراح صحنه‌های اکشن و بدلکاری در سینما فعالیت کرده و شناخته شده است. در این فیلم قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم.

David Leitch

همچنین کریس مورگان که از زمان انتشار فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift (سریع و خشمگین: توکیو دریفت) در سال ۲۰۰۶، کار نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌های مجموعه سریع و خشمگین را بر عهده داشته است، وظیفه نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم Fast and Furious را نیز بر عهده خواهد داشت. علاوه بر فیلم Deadpool 2، لیچ کارگردانی فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را نیز بر عهده داشته است. همچنین لیچ در ساخت فیلم John Wick (جان ویک) به چاد استاهلسکی کمک کرده و علاوه بر این، لیچ به‌عنوان دستیار کارگردان و طراح صحنه‌های اکشن در فیلم‌های دیگری چون فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، فیلم Ninja Assassin (نینجای آدمکش) و فیلم Hitman: Agent 47 (هیتمن: مامور ۴۷)، نیز حضور داشته است.

اسپین آف فیلم Fast and Furious که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشنگین ۹) برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده