نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تاریخ اکران فیلم Fast and Furious 9 عقب افتاد

کمپانی یونیورسال اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) یک سال عقب افتاده است.

مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های حال حاضر هالیوود است که در آن شاهد مسابقات اتومبیل‌رانی دیوانه‌وار تا سرقت و مبارزه با وسایل نقلیه عجیب با ماشین هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال تاریخ اکران جدید فیلم Fast and Furious 9 را تایید و اعلام کرد که این فیلم قرار است با یک سال تاخیر اکران شود. طبق اطلاعاتی که صفحه رسمی توییتر مجموعه سریع و خشمگین منتشر کرده، فیلم Fast and Furious 9 که احتمالا در زمان اکران نام متفاوتی را خواهد داشت، قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. با این حال، اطلاعات بیشتری در حال حاضر به جز یک تصویر با نوشته هشتگ #F9 و تاریخ اکران آن منتشر نشده است.

Fast and Furious 9

پیش از این قرار بود که انیمیشن Trolls 2 (ترول‌ها ۲) در این تاریخ اکران شود، اما کمپانی یونیورسال اعلام کرد که این انیمیشن کمی زودتر و در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. بدین ترتیب طرفداران مجموعه سریع و خشمگین باید برای اکران قسمت بعدی این مجموعه حدود سه سال صبر کنند. فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) هشتمین و جدیدترین فیلم این مجموعه است که در بهار امسال اکران و موفق شد ۱.۲۳۹ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. پنج فیلم قبلی مجموعه سریع و خشمگین با فاصله‌ای دو ساله اکران شده بودند. تاکنون فهرست بازیگران و نام کارگردان فیلم Fast and Furious 9 تایید و اعلام نشده است.

با این حال، هنوز اطلاعاتی از سرنوشت فیلم سریع و خشمگین ۱۰ (Fast and Furious 10) منتشر نشده است. طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود، اما با توجه به تغییر تاریخ اکران فیلم Fast and Furious 9، ممکن است ساخت فیلم Fast and Furious 10 لغو شود یا اینکه زمان اکران و ساخت آن تغییر کند. علاوه بر این، یونیورسال در نظر دارد تا فیلمی فرعی براساس مجموعه سریع و خشمگین با حضور دواین جانسون برای بازی در نقش لوک هبس و جیسون استاتهام برای بازی در نقش دکارد شاو تولید و منتشر کند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریس مورگان خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده