نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Preacher اعلام شد

شبکه AMC با انتشار تصاویری تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Preacher را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه آبان سال گذشته بود که شبکه AMC سریال Preacher (پریچر) را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال از ماه بهمن سال گذشته در نیو اورلئان رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Preacher رسما تایید و اعلام شده است. شبکه AMC با انتشار تصاویری اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال پریچر از روز یکشنبه، ۲۴ ژوئن ۲۰۱۸ (۳ تیر ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. در یکی از دو تصویر منتشر شده، شاهد بازگشت شخصیت هر استار با بازی پیپ تورنس، در فصل سوم سریال Preacher هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Preacher Season 3 promo image
Preacher Season 3 promo image

سریال Preacher براساس کمیکی به‌همین نام اثر استیو دیلون و گرت انیس، تولید و از شبکه AMC منتشر می‌شود. در فصل اول سریال Preacher مشاهده کردیم که جنسیس جسی کاستر را تسخیر می‌کند و به او قدرت بسیاری می‌دهد تا بتواند مردم را به کلیسا دعوت کند؛ اما او از قدرتش سو استفاده می‌کند و باعث اتفاقات جبران‌ناپذیری می‌شود. در فصل دوم سریال Preacher مشاهده کردیم که جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر شهر انویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کردند و وارد یک سفر جاده‌ای و خطرناک شدند. در ادامه این سه شخصیت به شهر نیواورلئان سفر کردند و پس از مشاهده اتفاقات مختلف و تماشای مبارزه این سه نفر با ماموران جهنم و بهشت، شاهد ملاقات جسی کاستر با هر استار بودیم.

دومینیک کوپر برای بازی در نقش جسی کاستر، جو گیلگان برای بازی در نقش کسدی و روث نگا برای بازی در نقش تولیپ اهیر، در فصل سوم سریال Preacher باز خواهند گشت. پیپ تورنس، جولی آن امری، مالکوم برت، ایان کالتی و گراهام مک‌تاویش، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل سوم این سریال باز می‌گردند. کار ساخت و تولید فصل سوم سریال Preacher، مانند دو فصل اول بر عهده سث روگن و اوان گلدبرگ خواهد بود. تی باکلی در نقش مادربزرگ (Gran’ma)، کالین کانینگهام در نقش TC، جرمی چایلدز در نقش جودی، لیز مک‌گیور در نقش کریستینا و جانی کوین در نقش آلفادر دآرونیک، از جمله بازیگران جدید فصل سوم این سریال هستند. آدام کراسدل و پرما کروز دیگر بازیگران جدید فصل سوم سریال Preacher هستند که نقش آن‌ها تاکنون اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده