نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

تاریخ اکران فیلم The Equalizer 2 بار دیگر تغییر کرد

کمپانی سونی پیکچرز از جلو افتادن دوباره زمان اکران فیلم ایکوالایزر ۲ (The Equalizer 2) با بازی دنزل واشنگتن، خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز از تغییر دوباره تاریخ اکران فیلم 2 The Equalizer با بازی دنزل واشنگتن، خبر داده است. این کمپانی اعلام کرد که این فیلم که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ آگوست ۲۰۱۸ (۱۲ مردادماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۱۳۹۷) اکران شود. این در حالی است در این تاریخ فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) قرار بود اکران شود که کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا زمان اکران این فیلم را عقب انداخته و این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، فیلم The Equalizer 2 باید با فیلم‌هایی چون فیلم Mamma Mia! Here We Go Again از کمپانی یونیورسال و مستند Generation Wealth از کمپانی آمازون رقابت کند.

همچنین اخیرا کمپانی STX اعلام کرد که در این تاریخ فیلم Mile 22 (مایل ۲۲) با بازی مارک والبرگ نیز اکران می‌شود و بدین ترتیب این فیلم، یکی از رقیبان جدید فیلم The Equalizer 2 در این تاریخ در گیشه خواهد بود. آنتونی فوکوآ، کارگردان فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، برای کارگردانی دنباله آن نیز بازگشته و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده ریچارد ونک بوده است. دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال، ملیسا لیو، بیل پولمن و اشتون ساندرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Equalizer 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Paul, Apostle of Christ قرار است چند روز زودتر اکران شود. این فیلم که در قرار بود در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸ (۸ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم‌هایی چون فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) از کمپانی یونیورسال، انیمیشن Sherlock Gnomes از کمپانی پارامونت و MGM، فیلم Midnight Sun از کمپانی Open Road، فیلم Unsane از کمپانی Bleecker Street و انیمیشن Isle Of Dogs (جزیره سگ‌ها) از کمپانی فاکس سرچلایت (فاکس قرن بیستم)، در گیشه رقابت کند. کارگردانی فیلم Paul, Apostle of Christ بر عهده اندرو هیات بوده است و در این فیلم بازیگرانی چون جیمز فوکنر، جیمز کاویزل، الیویه مارتینز، جوآن ولی و جان لینچ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده