نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

دیلیپ رائو در دنباله های فیلم Avatar باز خواهد گشت

کمپانی فاکس قرن بیستم تایید کرد که دیلیپ رائو در دنباله‌های فیلم مورد انتظار آواتار (Avatar) باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت بازیگر دیگری در دنباله‌های فیلم Avatar رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جیمز کامرون در تلاش است تا تقریبا تمامی بازیگران فیلم اول را به جمع بازیگران دنباله‌های این فیلم اضافه کند و حال دیلیپ رائو، بازیگر نقش دکتر مکس پاتل، جدیدترین بازیگری است که حضور آن در دنباله‌های فیلم Avatar رسما تایید و اعلام شده است. پاتل دانشمندی بود که در فیلم اول روی برنامه آواتار کار می‌کرد و از شورش شخصیت جیک سالی با بازی سم ورثینگتون، در برابر نیروهای RDA حمایت کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) و فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) رسما از تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۳ مهر ۱۳۹۶) آغاز شد. جیمز کامرون کارگردانی هر چهار فیلم Avatar را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، او به همراه ریک جافا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو، کار نوشتن فیلمنامه این چهار فیلم را نیز بر عهده داشته‌ است.

Dileep Rao

گفته می‌شود که بودجه چهار دنباله فیلم Avatar بیش از یک میلیارد دلار خواهد بودتاکنون حضور سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور و جک چمپیون، در چهار دنباله فیلم Avatar تایید شده است. با این حال، جک چمپیون در حال حاضر تنها بازیگر جدیدی هست که قرار است نقش یک انسان و یک شخصیت بدون CGI و موشن کپچر را در این چهار دنباله فیلم Avatar بازی کند. او قرار است نقش نوجوانی به نام خاویر سکورو، ملقب به اسپایدر را در این چهار فیلم بازی کند. او یک انسان نوجوان است که در دروازه جهنم متولد شده است، اما ترجیح می‌دهد که بیشتر وقت خود را در جنگل‌های بارانی پاندورا بگذراند. 

طبق اعلام کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلم Avatar 2 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، فیلم Avatar 3 در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. با این حال، آینده ساخت فیلم Avatar 4 و 5 به موفقیت یا عدم موفقیت فیلم Avatar 2 و 3 بستگی دارد و اگر این دو فیلم شکست بخورند، ساخت دو دنباله دیگر لغو خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده