نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تصویر بری لارسون در لباس کاپیتان مارول در پشت صحنه فیلم Captain Marvel

اخیرا تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Captain Marvel منتشر شده که در آن بری لارسون برای اولین‌بار لباس کاپیتان مارول را بر تن کرده است.

اخیرا اولین تصاویر از حضور بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم در آتلانتا منتشر شده که در آن لارسون برای اولین‌بار لباس شخصیت کاپیتان مارول را بر تن کرده است. طبق تصاویری که گروه MCU منتشر کرده‌اند، لارسون با یک نسخه متفاوت از لباس شخصیت کاپیتان مارول که به‌جای ترکیب سنتی سه رنگ آبی، قرمز و طلایی، سبز رنگ است، در این صحنه حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

First Look Brie Larson Captain Marvel Green Costume

First Look Brie Larson Captain Marvel Green Costume

پیش از این اعلام شده است که شخصیت کاپیتان مارول قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در فیلم Captain Marvel مبارزه کند و داستان و اتفاقات فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده که نژاد اسکرالز در واقع شخصیت‌های منفی اصلی این فیلم هستند. این موضوع احتمالا بدان معناست که لباس شخصیت کاپیتان مارول در فیلم با فناوری کری ساخته شده و به همین دلیل هست که رنگ آن سبز است و اشاره‌ای به رنگ سبز لباس‌های ارتش این نژاد در دنیای کامیک دارد. البته این تصاویر و لباس سبز رنگ این شخصیت لزوما به این معنا نیست که در فیلم Captain Marvel قرار نیست شاهد لباس اصلی این شخصیت باشیم. 

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، مارول اولین تصاویر مفهومی رسمی فیلم Captain Marvel را منتشر کرد که در آن لباس کامل شخصیت کاپیتان مارول قابل مشاهده بود که برای طراحی آن، از لباس اصلی این شخصیت در دنیای کامیک الهام گرفته شده است. علاوه بر این، تصاویر مفهومی دیگری نیز از مبارزه این شخصیت با نژاد اسکرالز قابل مشاهده بود. با این حال، هنوز مشخص نیست صحنه‌هایی که از فیلم Captain Marvel در حال فیلمبرداری است، متعلق به چه دوره زمانی بوده و این تصاویر تنها یک فلش‌بک به گذشته است یا اینکه کارول دانورز در این صحنه از فیلم هنوز به شخصیت کاپیتان مارول تبدیل نشده است. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم و دیواندا وایز در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده