نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

اولین تصویر بری لارسون در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Captain Marvel

اخیرا بری لارسون به آتلانتا سفر کرده تا فیلمبرداری اولین صحنه شخصیت کارول دانورز در فیلم Captain Marvel آغاز شود.

اوایل این هفته، تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری یک فیلم از دنیای سینمایی مارول در آتلانتا منتشر شد که در آن شاهد بازگشت ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری و کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل، بودیم. بسیاری اعتقاد داشتند که این تصاویر متعلق به فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) است، اما منابع آگاه دیگری ادعا کردند که این صحنه برای فیلم مورد انتظار کاپیتان مارول (Captain Marvel) در حال فیلمبرداری است و به‌زودی بری لارسون نیز به آتلانتا سفر خواهد کرد تا برای فیلمبرداری این صحنه حاضر باشد. با وجود این، این صحنه ممکن است یکی از صحنه‌های پایان فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) یا حتی فیلم Avengers 4 باشد که به فیلم Captain Marvel اشاره خواهد داشت.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری این صحنه منتشر شده است که حکایت از حضور بری لارسون دارد. طبق تصویری که گروه MCU-Exchange منتشر کرده، لارسون برای فیلمبرداری یک صحنه از فیلم Captain Marvel به آتلانتا سفر کرده و اخیرا در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود نیز دیده شده است. این تصاویر اطلاعاتی از این فیلم را فاش نمی‌کند و تنها لارسون در حال قدم زدن در پشت صحنه فیلمبرداری این صحنه دیده می‌شود. با این حال، به نظر نمی‌رسد که لارسون لباس شخصیت کاپیتان مارول را بر تن داشته باشد و ظاهرا در این صحنه او قرار است با هویت کارول دانورز بازی کند. هنوز اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده، اما فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel هنوز رسما آغاز نشده است و انتظار می‌رود که در طول ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۷) فیلمبرداری این فیلم در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است. هفته گذشته نیز بری لارسون، بازیگر برنده جایزه اسکار به پایگاه نیروی هوایی نلیس در نوادا رفته و با سربازان، پرسنل و خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا ملاقات کرده است. هدف او از این سفر آموزش و یادگیری قوانین نیروی هوایی و خلبانی بوده است؛ چرا که در ابتدای فیلم Captain Marvel کارول دانورز قرار است خلبان جنگنده F-15 نیروی هوایی آمریکا باشد. حال لارسون با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود، تصویر جدیدی از این سفر را منتشر کرده و گفته است که در حال یادگیری پرواز کردن است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Captain Marvel bts Brie Larson

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم و دیواندا وایز در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده