نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تصویر جدیدی از فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر شد

از آنجایی که تنها چند هفته به پخش فصل دوم سریال Jessica Jones باقی مانده، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس تصویر جدیدی را از این سریال منتشر کردند.

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تنها چند هفته دیگر تا پخش قسمت‌های جدید فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) باقی مانده است. به همین منظور، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس و بخش تلویزیونی استودیو مارول، تصویر جدیدی را از این سریال مورد انتظار در فضای اینترنت منتشر کردند. این سریال ۱۳ قسمته، که هر قسمت آن یک ساعت به طول می‌انجامد، در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۸ (۱۷ اسفند ۱۳۹۶) در Netflix قرار خواهد گرفت.

سریال اورجینال شبکه نتفلیکس که با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی مارول ساخته شده، یکی از چهار مورد سریال ماجراجویی محبوبی است که به کمپانی مارول تعلق دارد. از دیگر موارد این مجموعه می‌توان به سریال Daredevil (دردویل)، سریال Luke Cage (لوک کیج) و سریال Iron Fist (مشت آهنین یا آیرون فیست) اشاره کرد. این چهار شخصیت، با یکدیگر تشکیل یک تیم قهرمانی را می‌دهند که The Defenders (مدافعان) نام دارند و اتفاقا سریالی هم بر این اساس ساخته شده است. Jessica Jones Season 2

جسیکا جونز (با بازی کریستن ریتر) که به عنوان یک کاراگاه و محقق خصوصی در شهر نیویورک فعالیت دارد، بعد از اینکه کیلگریو یا همان مرد بنفش (پرپل من) را به قتل می‌رساند، با تمام قدرتی که در بدن دارد سعی می‌کند خود را جمع و جور کرده و زندگی‌اش را به حالت قبل برگرداند. بعد از گذشت تمامی آن اتفاقات، حالا در سرتاسر شهری که در آن ساکن است به عنوان یک قاتل ابرقدرت و ابرانسان شاخته می‌شود. حال یک مورد و یک پرونده جدید باعث می‌شود که او به طور ناگهانی با شرایطی روبه‌رو شود که بفهمد خودش واقعا کیست. برای حل کردن این پرونده، مجبور می‌شود بیشتر در گذشته خود عمیق شده و به حقایق پشت سر خود پی می‌برد.

علاوه بر کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز، ریچل تیلور در نقش تریش واکر، دیوید تننت در نقش کیلگریو، لی گیبسون در نقش اینگرید، کری-ان ماس در نقش جرین هوگارث و اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، از جمله بازیگرانی هستند که حضور دوباره آن‌ها توسط کمپانی مارول و شبکه نت‌ فلیکس در فصل دوم سریال Jessica Jones رسما تایید و اعلام شده است. جانت مک تیر در نقشی نامشخص و جی. آر. رامیرز در نقش اسکار از جمله هنرمندانی هستند که در این فصل به تازگی به جمع این تیم می‌پیوندند.

ملیسا روزنبرگ نویسنده سری فیلم Twilight (گرگ و میش) و سریال Dexter (دکستر)، به عنوان خالق، نویسنده، شورانر و همچنین تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کند. در این میان علاوه بر روزنبرگ، افراد دیگری مانند راله تاکر نویسنده سریال True Blood (خون حقیقی)، جیم چوری تهیه کننده اجرایی سریال آیرون فیست، سریال لوک کیج و سریال دردویل و همچنین جف لوب تهیه کننده اجرایی سریال آیرون فیست، سریال لوک کیج و سریال دردویل که رئیس بخش تلویزیونی کمپانی مارول هم محسوب می‌شود، از جمله افرادی هستند که به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده