نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر مفهومی جدیدی از هالک باستر در فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

اخیرا تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که در آن شاهد نسل دوم هالک باستر هستیم.

فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در این فیلم شاهد استفاده شخصیت آیرون من با بازی رابرت داونی جونیور، از زره هالک باستر بودیم. این زره که با همکاری بروس بنر تولید شده بود، برای زمانی که هالک با بازی مارک روفالو، دیگر غیر قابل کنترل شده باشد، ساخته شده بود و در این فیلم تونی استارک از آن برای متوقف کردن هالک استفاده کرد. سرانجام ماه گذشته، مارول (Marvel) اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را منتشر کرد. در این تریلر شاهد بازگشت زره هالک‌باستر بودیم و مشخص شد که شایعات منتشر شده در مورد استفاده از این زره در این فیلم درست بوده است، اما بسیاری اعتقاد دارند که تونی استارک در این زره حضور ندارد.

طبق نظریه منتشر شده، بروس بنر برای تبدیل شدن دوباره به هالک در فیلم Avengers: Infinity War مشکل دارد و در نبردی که واکاندا قرار است رخ بدهد، قرار است از زره هالک‌باستر استفاده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده است. در این تصویر مفهومی، شاهد یک نمای کلی از نسل دوم زره هالک‌باستر هستیم که ظاهر نسبتا متفاوتی را نسبت به نسخه فیلم Age of Ultron دارد. در این تصویر دو نسخه متفاوت از این زره را مشاهده می‌کنیم که نسخه استفاده شده در فیلم شباهت بیشتری به طرح سمت چپ این تصویر دارد. با این حال، گفته می‌شود که ارتفاع نسل جدید زره هالک‌باستر کمی کوتاه‌تر از نسخه اول است و طبق اولین تریلر منتشر شده، از این زره قرار است در نبرد واکاندا استفاده شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

طبق آماری که اخیرا وب‌سایت فندنگو منتشر کرده، فیلم Avengers: Infinity War موردانتظارین فیلم کاربران این وب‌سایت در سال ۲۰۱۸ میلادی است. اولین تریلر این فیلم توانست رکورد تعداد بازدید در ۲۴ ساعت نخست انتشار را بشکند. طبق آمار منتشر شده، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیش از ۲۳۰ میلیون بار در طی ۲۴ ساعت نخست انتشار خود در سراسر جهان تماشا شده است. شخصیت تانوس با بازی و صداپیشگی جاش برولین، قرار است شخصیت اصلی این فیلم باشد و طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، تانوس در فیلم Avengers: Infinity War همان شخصیتی خواهد بود که این کمپانی همیشه وعده آن را داده است.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آنفیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده