نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵

تایید تاریخ انتشار اولین تریلر فیلم Mortal Engines

پیتر جکسون تاریخ انتشار اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار موتورهای فانی (Mortal Engines) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ و زمان انتشار اولین تیزر تریلر فیلم Mortal Engines رسما تایید و اعلام شده است. پیتر جکسون با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در فیسبوک، زمان انتشار اولین تیزر تریلر این فیلم مورد انتظار را که قرار است سال آینده میلادی اکران شود، تایید و اعلام کرد. طبق گفته جکسون، اولین تیزر تریلر فیلم Mortal Engines روز جمعه همزمان با اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تیزر تریلر در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که در آن با شخصیت‌های اصلی فیلم، محیط و دنیای فیلم بیشتر آشنا شویم.

خرداد امسال، جکسون اولین تصویر مفهومی رسمی فیلم Mortal Engines را منتشر کرده بود. سال گذشته، پیتر جکسون، کارگردان دو سه گانه ارباب حلقه‌ ها (The Lord of the Rings) و هابیت (The Hobbit)، و فرن والش ساخت فیلمی براساس رمان علمی تخیلی Mortal Engines اثر فیلیپ ریو را تایید کرده بودند. کریستین ریورز که در دو سه گانه فیلم The Lord of the Rings و فیلم The Hobbit با پیتر جکسون همکاری کرده، کارگردانی فیلم Mortal Engines را بر عهده داشته است. ریورز برای فیلم King Kong (کینگ کونگ) که با جکسون برای ساخت جلوه‌های ویژه آن همکاری داشته است، موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Engines بر عهده فیلیپا بوینس بوده است و جکسون و والش نیز به او در نوشتن فیلمنامه کمک کرده‌اند.

peter jackson

فیلم Mortal Engines در آینده بسیار دور اتفاق می‌افتد که در این دنیای پسا آخرالزمانی شهرهای زمین که با موتورها و چرخ‌های عظیم قابلیت تحرک پیدا کرده‌اند، یکدیگر را برای تصاحب منابع حیاتی باقیمانده زمین می‌بلعند و منابع این سیاره در آستانه به پایان رسیدن است. شهردار لندن برنامه بزرگ‌تری دارد و تصمیم دارد روی یک شهر کوچک فرمانروایی کند و چند جوان سعی می‌کنند که او را متوقف کنند. هرا هیلمار، هوگو ویوینگ، رابرت شیهان، رونان رافتری، استفن لانگ، جیهائه، لیلا جرج، پاتریک مالاهید، کالین سالمون، سوفی کاکس، مارک هادلو و رجه جین پیج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Engines حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Mortal Engines قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Star Wars: The Last Jedi روز جمعه این هفته در سراسر جهان به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و این فیلم توانسته نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیاری مثبتی را از سوی آن‌ها دریافت کند. همچنین پیش بینی می‌شود که از این فیلم استقبال گسترده‌ای نیز در گیشه‌ها شود. طبق پیش بینی‌ها، فیلم The Last Jedi در سه روز نخست اکرانش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکا و بیش ۴۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان خواهد فروخت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده