نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

به زودی نمایش انیمیشن کوتاه Olaf's Frozen Adventure در سینماها به پایان خواهد رسید

والت دیزنی اعلام کرد که به‌زودی دیگر پیش از نمایش انیمیشن Coco در سینماها، انیمیشن کوتاه Olaf's Frozen Adventure نمایش داده نخواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی اعلام کرده است که به‌زودی دیگر انیمیشن کوتاه Olaf's Frozen Adventure قرار نیست پیش از نمایش انیمیشن Coco (کوکو) در سینماهای سراسر جهان نمایش داده شود. زمان این انیمیشن کوتاه که نسخه فرعی انیمیشن Frozen (یخ‌زده) محصول سال ۲۰۱۳ است، حدود ۲۱ دقیقه زمان دارد و تمرکز این انیمیشن روی شخصیت اولاف که یک آدم برفی است، قرار دارد. جاش گد، کریستن بل، ایدینا منزل و جاناتان گروف، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Olaf's Frozen Adventure بازگشته‌اند.

Coco

با وجود اینکه انیمیشن Olaf's Frozen Adventure یک انیمیشن کوتاه است، اما شکایات متعددی در مورد زمان و کیفیت آن منتشر شده و حال والت دیزنی از سینماها خواسته است که دیگر این انیمیشن کوتاه را پیش از نمایش انیمیشن Coco، پخش نکنند. طبق خبری که وب‌سایت Mashable منتشر کرده، نمایش انیمیشن Olaf's Frozen Adventure قرار است از تاریخ ۸ دسامبر امسال (۱۷ آذر) به پایان برسد. این وب‌سایت در ادامه اضافه کرد که دیزنی از سینماها خواسته است که از زمانی اضافی که پس از حذف نمایش این انیمیشن کوتاه به‌وجود خواهد آمد، برای نمایش بیشتر انیمیشن Coco در طول روز استفاده کنند. یکی از مسئولان دیزنی به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفت:

همیشه نمایش این انیمیشن‌های کوتاه به‌صورت محدود بوده است. نمایش انیمیشن Olaf's Frozen Adventure روز جمعه این هفته به پایان خواهد رسید. ما به همه سینماها و گروه‌های تبلیغاتی این پیام را ارسال کرده‌ایم.

Olaf

انیمیشن Olaf's Frozen Adventure بیشتر برای مدت زمان آن مورد انتقاد قرار گرفته است. طبق استانداردهای فعلی، پیش از نمایش هر فیلم یا انیمیشنی در سینما، ۲۰ دقیقه تبلیغ و تریلر فیلم و انیمیشن در سینما پخش می‌شود و بدین ترتیب کسانی که قصد داشتند انیمیشن Coco را تماشا کنند، باید حدود ۴۰ دقیقه برای شروع پخش این انیمیشن صبر می‌کردند. علاوه بر این، انیمیشن Coco محصول کمپانی پیکسار است؛ اما انیمیشن Olaf's Frozen Adventure محصول این کمپانی نیست و توسط بخش انیمیشن‌سازی کمپانی والت دیزنی تولید شده است.

در ابتدا قرار بود انیمیشن Olaf's Frozen Adventure به‌عنوان یک ویژه برنامه کریسمسی برای شبکه ABC تولید شود، اما در نهایت والت دیزنی تصمیم گرفت که این انیمیشن کوتاه را هم‌زمان با اکران انیمیشن Coco منتشر کند. هفته گذشته، آدریان مولینا، دستیار کارگردان انیمیشن Coco به مدت زمان انیمیشن Olaf's Frozen Adventure واکنش نشان داد. او به Huffington Post گفت:

من فکر می‌کنم که این انیمیشن کوتاه، طولانی‌تر از هر انیمیشن کوتاه دیگری است که به نمایش یک انیمیشن متصل شده است. من شنیده‌ام که بسیاری از مردم از مدت زمان آن متعجب شده‌اند. ما همیشه این ایده را، حتی به‌صورت مفهومی، دوست داشتیم که دو داستان در مورد سنت‌های خانوادگی داشتیم باشیم و اینکه درک کنیم سنت خانوادگی شما چه چیزی است.

Coco

انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲)، انیمیشن بعدی پیکسار است که برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. اواخر ماه گذشته، پیکسار اولین تیزر تریلر این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرد. علاوه بر این، انیمیشن Frozen 2 (یخ‌زده ۲) نیز در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده