نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

تیزر Incredibles 2 پر بازدیدترین تریلر فیلم های انیمیشنی شد

تیزری که از انیمیشن Incredibles 2 منتشر شد آنقدر پر بیننده و محبوب است که نشان می‎‌دهد طرفداران بسیار زیادی برای تماشای این فیلم لحظه شماری می‌کنند.

تیزری که از فیلم شگفت انگیزان 2 (Incredibles 2) منتشر شد و ویژگی‌ها و قدرت‌های منحصربه‌فرد جک-جک کوچک را نشان می‌داد، توانست یک رکورد جانانه را برای این انیمیشن ثبت کند. به گزارش مجله‌ی اینترتینمنت ویکلی، این تیزر موفق شده از زمان انتشارش در یکشنبه‌، تاکنون بیش از ۱۱۳ میلیون بازدید داشته باشد. این باعث می‌شود این تیزر به پر بازدیدترین تریلری تبدیل شود که تاکنون بر اساس فیلم‌های انیمیشنی ساخته شده است و این نشان می‌دهد اشتیاق برای این فیلم تا چه اندازه بالا است. این تریلر همچنین هفتمین تریلر پر بیننده‌ی تاریخ است.

فیلم Incredibles 2 قرار است پس از چهارده سال انتظار، خانواده‌ی ابرقهرمانان را مجددا کنار هم جمع کند و گفته می‌شود که وقایع آن درست پس از پایان نخستین فیلم آغاز می‌شود؛ جایی که هلن پار متوجه می‌شود فرزند کوچکش، جک-جک، دارای قدرت‌های ابرقهرمانی مختلفی است. مادر ماجراجو در قالب شخصیت «الاستیگرل» به انجام کارهای ماجراجویانه مشغول می‌شود؛ در حالی آقای شگفت‌انگیز این بار در نقش یک پدر خانه‌دار فرو می‌رود! این بار نیز قرار است خانواده‌ی ابر قهرمانان با دوست خوبشان «فروزون» متحد شوند تا بتوانند شخصیت شروری را از پای درآورند که تابه‌حال دیده نشده و در این فیلم معرفی می‌شود.

با وجود این حجم از استقبال باید انتظار آن را داشته باشیم که Incredibles 2 به یکی از مهم‌ترین آثار پیکسار و والت دیزنی تبدیل شود. این فیلم قرار است در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) روی پرده‌ی نقره‌ای برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده